Maria77 Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hei! Vi jobber begge to ombord på fly, og skal tilbake fra barselpermisjon i begynnelsen av november. Vi har en liten datter som derfor behøver dagmamma. Hun behøver pass ca. 10 dager i måneden og det kan være både morgen, dag, kveld og sen kveld- arbeidstidene våre varierer mye. Datteren vår er veldig glad og sosial, så hvis du har ett eller flere barn til er det positivt. Vi bor i Oslo sentrum/ St. hanshaugen. Mvh
mama03 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hei! Bor like ved St.Hanshaugen, på Lindern, og har en sønn på 3 år som har begynt i barnehage nå. Han misunner alle som har småsøsken og er veldig omsorgsfull og forsiktig for gutt å være. ;-) Hvis det er av interesse kan du ta kontakt: [email protected]
lasy Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 HEI, JEG BOR PÅ ULVEN I HELSFYR OG ER HJEMME EMD EN EN BABY PÅ 4 MND.HAR TO SKOLEJENTER. JEG HAR ERAFRING OG REFERANSER. GJERNE SEND MEG MAIL HVIS DET PASSER :[email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå