Gå til innhold

Angående mage ved ny graviditet etter MA/SA

Phobia

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere jenter har svar på dette.

Snart EL og første pp etter MA. Sist fikk jeg veldig tidlig mage synes jeg. Hadde litt problemer i bukseveien allerede i uke 8-9

Noen som vet om man får enda tidligere mage ved et snarlig svangerskap igjen ???

Synes det var slitsomt å skjule det pga magen sist, men er glad jeg klarte det siden jeg mistet.... redd for neste gang fordi jeg har bestemt meg for å vente leeenge før jeg sier noe denne gang.

Fortsetter under...

Hei

Jeg har opplev 2SA og gått et svangerskap ut fullt en gang.Jeg har fått tidlig mage alle 3 gangene og har måtte begynne med stærre bukser allerede i uke8.Det er ikke lett å skjule magen,men det er ikke mye hyggelig når alle kommer å spør hvorden det går med den lille inne i magen etter at men har mistet.Man sier jo det at magen eser fortere ut for hvert svangerskap og jeg syns det stemmer på de fleste.

Hilsen Desiree

Jeg mistet i MA i februar (12+0 uker) og er nå gravid igjen; 12+6 uker på vei. Magen min viser tydelig nå. Jeg er ei normal slank jente fra før, men nå har jeg tydelig kulemage. Buksene begynte å stramme fra uke 8 ca. Jeg snakket med legen om det og han sa det var sikkert på grunn av at livmora allerede hadde utvida seg litt sist gang. Jeg ble gravid igjen ca 3 mnd etter jeg mista.

Hei.

Jeg har hatt to MA etter hverandre..mistet en i uke 9 og en i uke10. Denne gangen er jeg kommet til 14 + 4 og håper at alt går bra. Jeg passer fortsatt bruksene mine selv om jeg har lagt på meg et par kilo... vel, de begynner å bli alvorlig trange, men...de passer ;-)

Magen min kan snart ikke skjules mer....får vite i morgen om spira lever.. både gruer og gleder meg....får vel ikke sove i natt.... :-)

Lykke til med neste graviditet.. du skal se den sitter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...