Gå til innhold

blødninger i 9 uker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blødninger fra uke 2, som har vedvart siden da. Etter 6 uker bestilte jeg ultralyd på Volvat, da tre tlf. samtaler til legekontoret ikke ble tatt alvorlig. Som de sa" det er ingenting å gjøre" Helt forferdelig at de ikke skjønte at jeg ville bare vite...om babyen min var levende... På UL i uke 8 var alt bra. To dager fikk jeg en kraftig blødning... Ifølge legevakt var de sikre på at dette var en abort. Men siden jeg ikke hadde smerter, var det ikke akutt og fikk ikke undersøkelse, ble bare henvist til fastlegen. Som har ferie til 08.august, så her sitter jeg da... Med positive graviditetstester, men med legenes ord i hodet likevel. Er det slik det skal være, vente i tre uker før jeg får VITE.... Jeg vil så gjerne stole på magefølelsen, prøver å holde meg oppe... men GUD så tungt det er... Tirsdag er dommedag, vær snill å tenk på meg...

Fortsetter under...

Uff, sånn skal det ikke være nødvendig å ha det!! I sånne tilfeller ville jeg gått direkte til gynokologisk poliklinikk jeg. Snakket med dem der, de er som regel mere forståelsesfulle de enn fast legene! Fast legen kan jo uansett ikke gjøre stort, for de har jo ikke ul apparater osv.

Jeg vill bare si at jeg vet hvordan du har det og at jeg ønsker deg lykke til fremover!

Skal tenke masse på deg på tirsdag!!!

Men gå til sykehuset å snakk me dem selv, ikke ring! Kan hende de tar en titt på deg hvis du forteller dem hvor jævlig du har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...