Gå til innhold

Hvorfor føler jeg at jeg kunne vært foruten spedbarnsperioden??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje du har fått litt fødselsdepresjon? Viss babyen din har kolikk er det ikke så rart du blir lei. Snakk med helsesøstra eller legen din om det. Kanskje en venninne? Eller noen andre du stoler på...

Ikke greit å sitte igjen med svake minner fra det første året. Lykke til! Det ordner seg skal du se!

Det er helt normalt...den lille bylten setter livet på hodet og er fryktelig avhengig av alt...man glemmer fort, men jeg husker brøkdeler av hvor ille det f.eks var at jeg aldri fikk spist:( Ammingen var også ganske ille slitsom en periode...men allikevel synes jeg INGENTING var bedre enn å holde den bittelille kroppen og bare ligge tett tett inntill:) Nydelig men samtidig helt jævlig...jaja det er ganske blandede følelser med babyer av og til:)

Heldigvis blir de faktisk større og heldigvis greier de seg mer og mer selv. Så husk at det faktisk er helt normalt dte du føler....særlig i forhold til kolikken har det vært maaange onde tanker altså=)

Huff da. Hvis det er noe trøst så blir det bedre før h*n er 1 år. Husk at du er nok sliten etter graviditeten, kanskje en tøff fødsel, lite søvn muligens osv. Vil bare si at det er mye som spiller inn, er far flink til å hjelpe til

og/eller andre i familien som avlaster? Her slet vi også med både kolikk, amming, gråting, mme slik du sier, og meste parten falt på meg.

Var helt ødelagt i hele kroppen og følte meg som et vrak den første tiden. Ikke morsomt når omtrent det eneste som hjelper den lille er når du bærer, og da som sagt så var det stort sett jeg som måtte gjøre det.

Her i huset syns jeg at det hjalp veldig med behandling hos kiropraktor, var der 3 ganger. Ellers så brukte/bruker jeg bare Dr. Brown tåteflasker for at han skal få i seg minimalt med luft ved mating. Tilsatt fenikkelte i mme etter anbefaling fra kiropraktor, gikk på babymassasje +++++

Det går seg til skal du se. Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...