Gå til innhold

troe jeg snart blir medlem her....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst, det kan jo hende at han bare har fått kalde føtter fordi graviditeten har gått opp for han og da er blitt skremt. Hvis ikke det er tilfelle og han ikke vil mer nå så er han ikke noe å samle på! Du fortjener mye bedre enn en sånn mann :)

Her inne er det bare å skrike ut alt det du vil, det hjelper faktisk litt, og ikke minst så er vi en ganske stor gjeng her inne som støtter hverandre gjennom vanskelige tider. Lykke til videre!!

Stort trøsteklem fra

Å stakkar deg, må være helt fælt! Iallefall i denne tida, når alt var planlagt og alt!

Visst han er noe og samle på så ombestemmer han seg nok når han får tenke seg litt om. Ting blir jo aldri det samme igjen, og menn er ofte ganske trege..

visst ikke så kast han på dør, og vær like ekkel som han er..Det gjorde jeg...

håper ting ordner seg..

hei dere..

Her er jeg igjen,etter at jeg startet tråden her så er jeg vel like fortvilet igjen. Jeg og sambo hadde en prat,og han ville prøve sa han, Nå har det gått 5 dager og i dag igjen sa han at han var veldig usikker på om han ville fortsette!

Takk for det ja! Hadde aldri trodd det om han,trodde han skulle støtte meg for alltid som han så kjekt lovet meg engang..

Jeg er så klart lei meg,men også så utrolig sint blitt!

Vet ikke hva jeg skal gjøre,skremmer meg sånn at jeg må gå gjennom graviditeten alene og oppdra ett barn alene,vet ikke hva som er riktig å gjøre.. så er det dette med abort,er blitt så glad i det lille nurket mitt..

Takk for at dere er her jenter!:)

Er så godt å ha dere å prate med,noen som skjønner meg...

Så lenge du har blitt glad i din lille, så ser jeg ikke noen fordeler ved å ta abort. Mange får problemer med seg selv i ettertid vet du.

Jeg tvilte, ville ta bort, ville ikke, ville igjen, men jeg beholdt (takk og pris for det).. Vel. Forholdet vårt sjangler det og, men blir jeg alenemamma så er det ikke verdens undergang. Da har jeg jo min fantastiske sønn eller datter å bruke all verdens tid på!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...