Gå til innhold

ett mareritt....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

samboeren min gjennom 3 år har sagt til meg i kveld at han ikke vet om han vil være sammen med meg lenger...

er i min uke 12 nå,og hele verden holder på å rase sammen for meg nå. vi var to om dette og graviditeten var planlagt og all ting. skjønner ingenting lenger.

måtte bare få luftet tankene litt,sitter her med snørr og tårer og vet ikke hva jeg skal gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mange forhold sliter seg igjennom graviditeten.

Kan det være tomme trussler, har han sagt noe lignende før?

FØler du at det er pga ting som har oppstått av det å vente barn, med ansvar og det som følger?

Mannen min sier at jeg skifter personlighet under svangerskapet... Han har vanskelig for å se forbi og ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fillern, da hadde jeg blitt forbanna, hvis dere har planlagt barn sammen og du er så kort på vei, burde han vist det for 10 uker siden.....

Uff, håper det ordner seg for dere..

Har det skjedd noe nytt til nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter noen timer med prat i natt så forandret han visst mening og ville fortsette allikevell... er veldig skuffet over han faktisk.og litt forbanna.

hadde aldri i livet forventet at det plutselig skulle komme.

så nå håper jeg at han er stabil og dette holder.

håper det var ett tilfelle av "ustabil hormonelt mannfolk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg. Dette skulle du som er gravid slippe å høre!

Mannen har nok bare fått litt panikk og kanskje han har skjønt at han ikke bare kan leke seg gjennom livet nå!? Noen trenger litt tid for at sånne viktige ting skal synke inn.

Håper at typen din nå har kommet over bøygen, og at det bare var nettopp det, litt panikk over "tilstanden" din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,var slettes ikke noe moro å høre.

Midt opp i det hele fikk jeg de verste magesmertene jeg har kjent noen gang,så jeg var så bekymret for "nurket mitt" og redd for å miste det også.Men det gikk heldigvis bra..

Håper du har rett solsikken,at det bare var panikk. Han er jo tross alt åtte år eldre enn meg og har ett barn fra tidligere forhold,så han burde jo være voksen nok til å takle det. Hverfall når han ønsket seg det like sterkt som meg i begynnelsen.

Jeg ser positivt på tida fremover hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...