Gå til innhold

ammebh med bøyle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

erdet noen som vet hvor man kan få tak i en amme bh med byle? har litt store boobs så trenger bøyle for å føle meg vel. så om noen vet blir jeg glad;)

er så lei av bh jakt nesten ingen store strl.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt amme- bh med bøyler på Kappahl. Der har de også store størrelser. Husker ikke hva de kostet da...

Skrevet

åh:) takker

Skrevet

Jeg har også STORE,men har funnet en bra en uten bøyler faktisk! Triumph,mama comfort tror jeg,har kjøpt E-cup.Kjøpt på sparkjøp.

Skrevet

har selv sett på de på spar kjøp, bra de.. utvalget kan variere fra butikk til butikk da... har ikke sett på de fra triumph, men spar kjøp "sine".. billige, fine og behagelige. Så blir nokd er eg kjøper meg:)

Skrevet

Eg har hørt at ein skal vera litt forsiktig m amme bh`er m spiler...de kan redusere melke produksjonen...??

Skrevet

Nei, men de kan klemme og være vonde å bruke når man får melkespreng.

Skrevet

hvis du bruker ammebh med bøyle, kan du stoppe melkeproduksjonen!

De har gode ammebher på cubus for oss med store pupper:o)

Skrevet

Jeg har BH av merket Anita, jeg har uten bøyler, men vet at de kommer med. BH'en koster vel ca 400,- og er en investering jeg anbefaler for de med store pupper, bl.a. pga brede stropper.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på spar kjøp. Tror merket heter ann. Billige:)

Men har ikke prøvd de enda da;P

Skrevet

Jeg har kjøpt med bøyle på Kappahl. Kostet 149,-. Er veldig gode å ha på (men vi er jo alle forskjellige i fasongen). Kjøpte en svart og en hvit. Kjøpte en cup større enn jeg bruker nå. Tenkte det var greit å kjøpe noe som ikke var så dyrt, dersom det skulle vise seg at de ikke passer når melken kommer.

Lette egentlig etter noen uten bøyle, men fant ingen som var gode og de var så rare i fasongen alle sammen. Viser det seg at bøylene klemmer får jeg gå på ny jakt senere.

Skrevet

jeg kjøpte mine på cubus. i tilegg har jeg noen uten spiler slik at jeg kan variere. jeg har benyttet begge deler tidligere og vært fornøyd.

Skrevet

Dette fant jeg på babyverden.. Svaret står vel egentli helt nederst da,men tenkte at d kanskje va greit å bare ta med det andre åsså

BH for gravide

Støtte, støtte og atter støtte! Selv om det kanskje ikke er det første du tenker på i starten av graviditeten, så vil det bli det i de kommende måneder. Brystene dine vil nemlig forandre seg drastisk!

Hvis du syntes det var vanskelig å finne en riktig BH før du ble gravid, så bare vent! Brystene dine vil forandre seg fra uke til uke etter som graviditeten skrider frem, og du skal begynne å amme. I tillegg blir brystene dine ømme og følsomme i perioder. Derfor er det viktig at du finner en BH som passer deg perfekt, og som er behagelig å ha på.

Når du som gravid skal kjøpe BH bør du oppsøke ekspertise i en undertøysforretning. En dyktig medarbeider kan fortelle deg hva slags BH du har behov for.

Du bør kjøpe minst to gode graviditets-BH’er, slik at du alltid har en ren å ha på.

Graviditets-BH'er har bredere stropper enn en vanlig BH fordi den skal støtte mer og dekke bedre. Ekstra rekker af hekter gjør det mulig for BH'en å "vokse" med graviditeten. Dette er en viktig detalj, når man tenker på at brystene til en gjennomsnittskvinne utvider seg en til to BH-størrelser gjennom en graviditet.

Styr unna bøyle-BH’er. De kan forårsake melkepropper hvis bøylen presser for hardt mot melkekjertlene. Unngå også de lekre BH-ene som fremhever kløften. De kan du heller kjøpe når babyen er født.

Skrevet

Triumph har amme-bher med bøyle. Tror du får de hos Cubus.

Bor du tilfeldigvis i Trondheim, kan du kjøpe de hos Reimers.

Skrevet

Har selv vært å kjøpt i stor størrelse på Sparkjøp i Ski. Og de hadde større oxo. De var helt nye så de står ikke katalogen. Hadde i hvitt, sort og rosa, med blondestoff. Kjempefine til kr 99.-

Skrevet

vet di har det på Lindex

Skrevet

Eneste logiske årsak til at de kan stoppe melkeproduksjonen må vel være det velkjente fenomenet med at mange jenter bruker for små BH-er slik at bøylen ligger på undersiden av puppen - isteden for å ligge inntil magen UNDER puppen slik den skal....

Er bare å kjøpe rett str det, så går det bra :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...