Gå til innhold

Da har vi endelig tatt nattavvenning :o)

Anbefalte innlegg

Jeg la meg på gjesterommet disse dagene.

Første natta var han våken to ganger (til vanlig spisetid) og gråt ca 40 minutter totalt. Pappaen ga kos og vann på flaske. Våkna kl.0850

Andre natta våkna han bare en gang, til første måltid, var våken 5 minutter. Sov til kl 0810.

Tredje natta gryntet han litt, men sov hele natta til kl 0750 :-D

Dette blir fjerde natta, men han fikk feber i dag og sover dårlig nå, så jeg ligger på gjesterommet i natt også. Vil ikke ødelegge med å gi pupp for letthetsskyld hvis han er urolig. Men han fikk amme nå kl 23 da han våknet, ellers får han vann.

Første gang med feber nå, 39,2 tidligere i kveld. Han ligger bare i kortermet body, delvis uten dyne.

Fortsetter under...

Fortstt lykke til med avvenningen da - og god bedring.

blir han dårligere og bare vi ha pupp så gi det og ta nattavveningen på nytt da han blir frisk ( går kanskje fortere da) : se det an og gjør det dere synes er best for gutten deres.

Håper det går bedre med gutten din da. akkurta nå trenger han kanskje nattpuppen likevel og ved oppkast ser det ut til at mm er det som sitter best i magen. forsett med nattavvenningen når han er frisk igjen - dette går sikker bra - lykke til og fortstt god bedring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...