Gå til innhold

Hva gjør dere ???

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Jeg sitter alene i mørket med masse telys tent og ser på MORD OG MYSTERIER på tv 2... Leser innlegg på bim og tenker på om jeg skal finne senga snart.. Sambo har bursdag i morgen : ) Har pakkene i bilen og sitter og lurer på om han skal få finne dem når han står opp eller om jeg skal la de ligge i bilen og gi dem til han når vi alle er samlet... Hva tror dere ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5818095-hva-gj%C3%B8r-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du kjøpt da?

Æ sitter å tenker på antrekk i morgen- skal i bryllup. Skal jeg ta på et grønt tomannstelt eller et blått firemannstelt? Tomannsteltet blir så ettersittende! Tror jeg hører senga jeg også. Skal dusje å ta på noe selvbruning slik at jeg ikke går i ett med brudens kjole. Hører på Ane Brun på full styrke her. Digg stemme den dama der altså!!

Har kjøpt litt av vært : ) Bilbane... som han ønsket seg "på spøk" hihi... Klær, flaxlodd, godteri og gavekort.... Tror jeg venter med å ta gavene inn.. :)

Uff.. Gruer meg til oktober, høygravid også er det MANGE i familien som har bursdag akkurat den mnd ! Kjenner ikke jeg orker å lete etter telt for å pynte meg... Skal tross alt bare være gravid i 3 mnd til i denne omgang.. ; )

theaokt.: hahaha.... Føler det er bare telt som passer nå ja.

Skal til Tjøme på grill"fest" idag og hadde håpet det ble litt dårligere vær enn det faktsik er. Blir jo så varmt med svart telt..... "Ta med badetøy" -Jaja, hadde det bare vært så lett. Ingenting som passer jo. Pupper og rompe tyter ut av alt...... Føler meg så lekker atte.... not. :(

Gikk på ungdomsskole og videregående med Ane Brun (voll). Litt rart at Ane har blitt kjendis liksom.....tihi Synes hun er kjempeflink jeg. :)

Lykke til i bryllup og med antrekksvalg. Tror jeg ville gått for tomannstelt til en slik anledning. :)

Piadi: Gratulerer til mannen. :)

Tjøme er deilig nå. Håper det lufter litt. Dersom jeg skulle hatt på meg bikini på stranden så hadde jeg blitt tatt for å være nudist. Alt ville ha dekket bikinien.

Koselig bursdagsfeiring Piadi og ha en fortreffelig grillfest på Tjøme 2nj. Og honningmelon takk for at du ville låne ut telt. Hadde vært kult å kommet med det spesielt om det hadde vært indianere på det:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...