Augustas Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor mye har dere gått opp i vekt i første trimester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Har foreløbig gått opp ca 2 kg de 9 første ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibisol Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 har gått opp 3-4kg er 12uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamia:) Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har gått ned nesten 5 kg, er 12 uker på søndag. Men nå skal det bli bedre tider! Er endelig i bedre form, og spiser normalt igjen nå. Har mye å ta igjen, så kiloene kommer nok raskt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 5. august 2006 #5 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har gått ned 2,5 kg. Er i uke 10. Det er nok ikke lenge før den trenden snur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 5. august 2006 #6 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har gått ned 1 kg (det er nok siden jeg ikke spiser snop lenger)- har rett og slett ikke lyst på! Skjønner ikke at det går ann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 5. august 2006 #7 Del Skrevet 5. august 2006 jeg har gått ned 2 -3 kg, skal ikke spise gotteri - gikk opp nesten 30 kg sist gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 5. august 2006 #8 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg er 11+0 og veier det samme som da jeg ble gravid... ) Men, jeg har litt ekstra reserver å ta av, for å si det slik! ) Håpet er å gå opp max 10 kg i svangerskapet - men ikke lett å planlegge det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. august 2006 #9 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har holdt meg ganske stabil i vekt, er nå i min 10ende uke og har ikke veid meg på 2 uker, Men tipper at jeg ikke har gått opp mere enn 500gram eller 1 kilo nå.. (Og litt av vekten må være puppene,, for de har vokst endel *knis*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy_me Skrevet 5. august 2006 #10 Del Skrevet 5. august 2006 Er 9 uker på vei og har gått opp 0,5 kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 5. august 2006 #11 Del Skrevet 5. august 2006 Er 8+3 og gått ned 3 kg. For første gang i midt liv ønsker jeg å gå OPP istedetfor ned, men nei da. Blir vel bedre etterhvert håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2006 #12 Del Skrevet 5. august 2006 2kg her... er 8uker på vei! er vel pågrunn av all maten jeg har spist den sisste tida! sulten hele tida nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 5. august 2006 #13 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! jeg er 9+3 og har godt opp ca 1kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 5. august 2006 #14 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Jeg er bare i uke 6, så jeg har ikke gått opp noe enda, håper vekta holder seg stabil en stund til. Sist jeg var gravid gikk jeg og ventet på magen og kiloene, de kom ikke for alvor før etter 5. måned, men da kom det til gjengjeld nesten 20 kg fram til fødselen! Denne gangen håper jeg det blir noenlunde likt, at jeg ikke flyr opp i vekt i første og andre trimester, men det styrer man vel ikke selv. Og det er kjempedeilig å vite at det er en baby i magen, så kiloene får bare komme når de kommer. Det er virkelig verdt det når babyen kommer! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 5. august 2006 #15 Del Skrevet 5. august 2006 Huff.., er 7 uker på vei jeg og gått opp 3,3 kg..... Skjønner d ikke helt for jeg er kvalm hele tida, men jeg har slutta å røyke og har lyst på noe på kveldene.... Begynner å trene igjen mandag, og må prøve å spise frukt istedet for godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå