Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?


Augustas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned nesten 5 kg, er 12 uker på søndag. Men nå skal det bli bedre tider!:) Er endelig i bedre form, og spiser normalt igjen nå. Har mye å ta igjen, så kiloene kommer nok raskt tilbake!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1 kg (det er nok siden jeg ikke spiser snop lenger)- har rett og slett ikke lyst på! Skjønner ikke at det går ann.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått ned 2 -3 kg, skal ikke spise gotteri - gikk opp nesten 30 kg sist gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+0 og veier det samme som da jeg ble gravid... :o)

Men, jeg har litt ekstra reserver å ta av, for å si det slik! :o)

Håpet er å gå opp max 10 kg i svangerskapet - men ikke lett å planlegge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg ganske stabil i vekt, er nå i min 10ende uke og har ikke veid meg på 2 uker, Men tipper at jeg ikke har gått opp mere enn 500gram eller 1 kilo nå.. (Og litt av vekten må være puppene,, for de har vokst endel *knis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+3 og gått ned 3 kg. For første gang i midt liv ønsker jeg å gå OPP istedetfor ned, men nei da. Blir vel bedre etterhvert håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er bare i uke 6, så jeg har ikke gått opp noe enda, håper vekta holder seg stabil en stund til. Sist jeg var gravid gikk jeg og ventet på magen og kiloene, de kom ikke for alvor før etter 5. måned, men da kom det til gjengjeld nesten 20 kg fram til fødselen! Denne gangen håper jeg det blir noenlunde likt, at jeg ikke flyr opp i vekt i første og andre trimester, men det styrer man vel ikke selv. Og det er kjempedeilig å vite at det er en baby i magen, så kiloene får bare komme når de kommer. Det er virkelig verdt det når babyen kommer! :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.., er 7 uker på vei jeg og gått opp 3,3 kg.....

Skjønner d ikke helt for jeg er kvalm hele tida, men jeg har slutta å røyke og har lyst på noe på kveldene....

Begynner å trene igjen mandag, og må prøve å spise frukt istedet for godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...