Gå til innhold

eggløsning 4 dager etter siste mensdag???

Anbefalte innlegg

noen som får det så tilig eller har hørt om noen som har fått det.

dette er 3 pp min. og 2 pp følte jeg at jeg fikk el rett etter siste mens dag. denne gangen følte jeg det samme og tok en test og den var positiv og det samme var den dagen etter.(i går) i dag har jeg ikke testa meg. men skal gjøre det snart. har ikke vert hjemme i g\dag.

Fortsetter under...

ok skal inn og se. men spotting, er der de siste dagene vor det bare kommer bitte litt ut? så vidt det er noe? jeg har rundt 3-4 dager med det på slutten av menstrasjonen. men jeg har ikke regnet ut siste mens dag etter det er helt borte.

jeg er ikke hundre% sikker enda. jeg har mensen ca hver 3 uke.Hadde siste blødning 30.07. da hadde jeg hatt 3-4 dager med spotting. testen meg 02.08 for eggløsning.da var den negativ. 03.08 testet jeg meg igjen og da var den posetiv. samme var den i går. testet meg just nå og da var den negativ,men ikke så lenge siden jeg var på do før det.så har jeg drukket mye vann før det. har vert på labbetur;-)

Annonse

`Når fikk du mensen sist da? Siste dag med blødning var 30, eller tolker jeg helt feil? Hvis du has sykluser poå 3 uker kar du sansynligvis el på dag 7 (hvis du ikke har kortere lutealfase enn 14 dager), dvs 7 dager etter første dag med blødning.

jepp hadde det. i går og i forgårs. vi prøfte en gang i forgårs og en gang i går. håper det klaffet. har vont i magen enda og føler jeg har eggløsning enda men testen viste negativ. håper det ikke er vanskeligere og bli gravid når en har el så tilig etter mensen

huffda.. der sa jeg feil til deg.. du har el dagen etter siste positive el-test, dvs idag :) Kan ikke tenke meg at det er vanskeligere å bli gravid dersom du har el så tett innpå mensen, men hvis du har kortere lutealfase enn 10 dager, kan de være vanskelig for egget å få tid til å feste seg.

jaha... da tror jeg jammen jeg skal inn i stua og forstyrre han litt i filmen han ser på. hehe. jeg har ike så mye efaring som du kansje skjønner. har ei datter fra før, men da ble jeg gravid måneden etter jeg slutta på p pillene så jag har ikke tenkt så mye på hvordan sylusen og alt det der virker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...