Gå til innhold

Au au au i magen når jeg sykler!!!!

Anbefalte innlegg

Måtte sykle en tur i sta, og plutselig fikk jeg skikkelig vondt i hele magen, fra nede ved m*sa (hihi, sorry meg) til rett under puppene! Stakk skikkelig i hele magen, særlig på høyre siden. Måtte rette meg opp for at det sku gjøre mindre vondt. Når jeg kom meg av sykkelen kom det seg igjen relativt fort. Men så skulle jeg hjemover, og da ble det skikkelig ille igjen nesten med en gang, så sinnssykt vondt at jeg måtte gå resten av turen! (ser passe teit ut å trille sykkel på flatmark, hehe). Hva i alle dager kan det komme av? Har aldri hatt så vondt før, ikke sånn stikking i allefall.

Og bare så det er sagt så tror jeg ikke at jeg er gravid, det sjekka jeg nemlig for en uke siden (enda det da bare var en uke siden jeg hadde TR, - men hadde rare vondter nederst i magen, vondt i halebenet, og TR var kortere enn vanlig...).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5816677-au-au-au-i-magen-n%C3%A5r-jeg-sykler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du går å strammer magemusklene nå i disse prøvetider? Det er veldig normalt når man er stressa/er under press, og somregel er man ikke klar over at man gjør det. Prøv å kjenn etter. Prøv også å legg merke til om du puster normalt, eller om du kanskje holder pusten mye i løpet av dagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...