Gå til innhold

Hei.

skifer

Anbefalte innlegg

Kommer inn til dere jeg;)

Jeg er Syduck,er 36 år,gift og venter mitt fjerde barn

ca 14 april.

Har hatt et tøft år med fler sa men går nå på crinone(progesterontilskudd)som støtte og håper det hjelper.

Har visse problemer med å fatte at jeg faktisk er gravid igjen,klarer liksom ikke ta det helt inn..mulig det er form for forsvarmekanisme.

Har aldri vært en syter i noen av mine svangerskap uansett opplevelser på veien,men føler meg litt pysete nå,det går seg nok til etterhvert da.

Bare spiren blir.

Er ca 4+1 i dag ..så helt helt ferskt dette her.

Håper jeg får en fin tid her inne sammen med dere i ca 8 mnd til:)gleder meg til å bli kjent med dere.

Fortsetter under...

Hei Hei.

Eg er GIH,er 43 år i neste mnd.

Har og hatt 1 tøfft år,har gjennomgått 3 SA,min siste for 14 dg sidan.

Har 8 barn frå før,født 3 gutter og 1 jente,og adoptert ei jente med min forrige mann,med min nåværende mann har eg ei fosterdatter,og født 2 gutter.Min eldste er 22 og min yngste er 2.

Har fortsatt ikkje gitt opp håpet om å få eit barn til,det blir då mitt siste.

Trudde at det vart ein enkel sak,har aldri hatt problem før med å få det til,men etterat me fikk gutten vår i 2002 så hadde eg 2 SA før me fekk ein ny gutt i 2004.Etter det så har me ikkje lykkast med det som skulle væra vår siste,hadde jo då eit ekstra håp om ei lita tullemor.

Skal ta blodprøver no i slutten av denne mnd,for å sjå om dei kan finna ut ka som går gale kvar gong.

Kanskje det er det som du har fått som må til for at min spire skal klamra seg fast.Håpar ihvertfall at eg kjem tilbake med ei ny spire på veg.

Lykke til....

Mvh GIH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...