Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hei, Jeg har hatt et problemfritt svangerskap. Nå er jeg i uke 34.3 og magen min er så har at jeg føler jeg skal sprekke. Har litt vondt i den også, og ned mot blindtarm. Føles som den strekkes. Flere som kjenner seg igjen? Føler meg konstant mett, og hver gang jeg gjør noe som løfter, trapper osv blir den ekstra hard.
uno2 Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Jeg er i uke 35 og har det helt på samme måte. Noen dager er værre enn andre, de to siste har jeg vært helt sprengt. Har ellers også hatt det helt problemfritt. Nå i det siste har jeg fått noe mer ødem og bekkenplager nedover på innsiden av bena til tider. Jeg leser at magen skal være på sitt høyeste nå og at det skal være det mest ubehagelige tidspunkt i svangerskapet. Det siste er jeg HELT enig i, men alle kommenterer at magen min er så langt nede?? Den begynner ikke rett under brystene for å si det sånn. hm...
RagaMuffinBaby Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 magen min er også hard og sprengt (uke 34), babyen presser seg ut hele tiden, og jeg har fått "gnagsår", ømme punkter flere steder. det er vel bare sånn det skal være. jordmor sa at hvis det var noe galt, ville magen være så øm at jeg hoppet i taket bare noen kom bortpå den. Det blir nok bedre når magen synker litt om en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå