Gå til innhold

Da har jeg vært på sykehuset pga blødning :)

Anbefalte innlegg

Det gikk bra! Jeg oppdaget i dag tidlig at det var LITT blod på papiret da jeg tørket meg, friskt blod.. Jeg tar ingen sjanser så jeg ringte kvinneklinikken med en gang, begynte og gråte i telefonen da jeg var så redd, og fikk komme til gynokolog.. Møtte verdens koseligste og mennesklige dame og fikk tatt en sjekk, hun fant ut at jeg hadde en lettblødende livmortapp da hun tafset litt på den.. og sjekka livmormunnen og at alt var som det skulle.. (målte den med innvendig ul også) Og etterpå fikk jeg se lille stjernen min igjen på utvendig ul (en liten bonus) Så jeg fikk dra hjem og med stor trygghet:) Hun sa også at det kunne skje meg flere ganger i svangerskapet, men det var helt ufarlig...

Fortsetter under...

Annonse

PHHUUU.... så godt å høre at alt var bra!!! kan være skremmende m blødninger.. det har ikke skjedd meg selv, takk å lov, m søskenbarnet mitt mista i 5 mnd...og det er noe som ligger bak i hodet...jeg er i 5 mnd nå.. m så lenge jeg kjnner at alt er bra, er det ingen fare!!. lykke til videre ihvertfall;) klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...