Missili Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Hei Jenter! Gravid jippi Er vel nesten 5 uker på vei..Håper at det går fort frem til 12 uker, og at alt går bra.Lurer bare litt på dette med når man blir befruktet.. Når jeg sjekket eggløsningskalkulatoren står det at min fruktbare periode var mellom den 13 og 18 juli.. Jeg bare lurer på om man kan bli gravid etter disse datoene også? Eller om det er umulig... Litt fasinert av dette.. hehe Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann Missili Gratulerer så masse med graviditeten!!! Det er mulig å bli gravid bittelitt etter disse datoene også, men ikke lenge etter. For egget skal ha tid å slå seg ned i livmoren før mensen er ventet. Så som regel har man eggløsning mellom 12-16 dager ca før mensen kommer.. Man trenger minimum 10 dager på at egget slår seg ned og får sagt i fra til kroppen at du er gravid... ellers vil mensen komme og vaske egget ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missili Skrevet 5. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå