Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å bruke selvbruningsspray(i moderate mengder selvsagt) når man er gravid el? Jeg er 33 uker på vei, og syns det er slitsomt å være i solen så mye og kjøpte derfor idag en slik spray fra Lancaster... Håper ikke dette er veldig fy fy... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvilke stoffer som er i den... Kanskje det kan være lurt å ta den med til legen først og få aksept der? Jeg har ikke tatt sjansen på slike ting, men forstår at du har lyst :-) Men på den annen siden er det ikke så viktig for meg å bli brun heller... har uansett aldri likt å sole meg. Alt for varmt og kjedelig.. ;-)

Skrevet

Hallo;)

jeg må innrømme at jeg har brukt oriflame sin selvbruning og en after sun med selvbruning fra clarins..

Det er så mye å være nervøs for at akkurat det har ikke jeg orket tenke på en gang må jeg innrømme.. Når jeg var i 1 tri hadde vi en tråd om det og da var det veldig mange som skrev at det ¨kunne man helt fint gjøre.. så jeg vet ikke .. jeg gjør i hvertfall det;)

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være greit?

Skrevet

Jeg har fått beskjed av en hudlege (og fastlegen min var enig) om at selvbruningskrem er helt ok å bruke! De nye kremene nå skal være skånsomme, og solen gjør verre skader.

Jeg vlir så lett brent, så hun mente det ville være lurt å bruke selvbruningskrem i stedet for å utsette meg for mye sol under graviditeten pga pigmentforandringer i huden.

Skrevet

man får visst helelr ikke pigment flekker av det, kun hvis man soler seg mye kan man få det.. stememr dette også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...