Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Er det ok å bruke selvbruningsspray(i moderate mengder selvsagt) når man er gravid el? Jeg er 33 uker på vei, og syns det er slitsomt å være i solen så mye og kjøpte derfor idag en slik spray fra Lancaster... Håper ikke dette er veldig fy fy...
Lilje74 Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Det kommer vel an på hvilke stoffer som er i den... Kanskje det kan være lurt å ta den med til legen først og få aksept der? Jeg har ikke tatt sjansen på slike ting, men forstår at du har lyst :-) Men på den annen siden er det ikke så viktig for meg å bli brun heller... har uansett aldri likt å sole meg. Alt for varmt og kjedelig.. ;-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Hallo;) jeg må innrømme at jeg har brukt oriflame sin selvbruning og en after sun med selvbruning fra clarins.. Det er så mye å være nervøs for at akkurat det har ikke jeg orket tenke på en gang må jeg innrømme.. Når jeg var i 1 tri hadde vi en tråd om det og da var det veldig mange som skrev at det ¨kunne man helt fint gjøre.. så jeg vet ikke .. jeg gjør i hvertfall det;)
OktoberTussi Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Jeg har fått beskjed av en hudlege (og fastlegen min var enig) om at selvbruningskrem er helt ok å bruke! De nye kremene nå skal være skånsomme, og solen gjør verre skader. Jeg vlir så lett brent, så hun mente det ville være lurt å bruke selvbruningskrem i stedet for å utsette meg for mye sol under graviditeten pga pigmentforandringer i huden.
*toppris* Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 man får visst helelr ikke pigment flekker av det, kun hvis man soler seg mye kan man få det.. stememr dette også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå