Gå til innhold

Hei alle sammen. Da kommer jeg inn hit.

Anbefalte innlegg

Ja, nå endelig. 16 dager på overtid kom Benjamin seg ut. Keisersnitt måtte til også.

Kom hjem fra sykehuset i dag og alt er bra. Han spiser og sover og det er alt han gjør. Stille og rolig er han.

Men jeg lurer på en ting. Han bæsjer noe helt forferdelig ofte på seg. Bare på de siste 7timene har jeg skiftet 4 bæsjebleier. Kan det være normalt??? På sykehuset sa de ingenting om det. Jeg har masse melk, og kanskje det er grunnen. Ikke vet jeg. Det er ikke så veldig mye i hver bleie, men han kan jo ikke gå med noe i bleia og bare vente til neste gang og så skifte. Stakkars rumpestumpen. Det er jo så gult og ekkelt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5815701-hei-alle-sammen-da-kommer-jeg-inn-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lille gutten din! :)

Og velkommen over hit!

Husker lillegullet mitt også hadde maaaaaange bæsjebleier i døgnet, spesielt de første ukene, så det er nok ganske vanlig!

Kos deg videre m lille bebisen! :)

Jenten min er 2 uker gammel og er akkurat det samme med henne.

Men fikk beskjed om at annenhver time var like normalt som 1 gang i uke så lenge det er morsmelk.

Hvis han får erstatning er det mye viktigere at det kommer regelmesig...

Jeg bruker zinksalve hver gang jeg skifter for jeg såg allerede etter 2 dager begynte hun å bli litt sår...

Kos deg kjempemasse med gutten og gratulerer...

Velkommen hit og lykke til med din lille prins :)

Når de er så småe er det helt normalt at de bæsjer ofte...noen veldig ofte...her i huset var det bæsjebleie til hvert måltid- og det var det mange av!!! Det tyder bare på at du har godt med melk og at minstn får i seg nok :) , og det er jo betrygende å vite!

Men det går seg til etterhvert...,nå kan det gå opptil 10 dager mellom hver gang...,og det er i lengste laget...hun plages veldig og har mye mageondt når det går så lang tid.

Dette ble langt,men for å svare deg : ja,det er helt normalt...:) , du kommer til å bli verdensmester i bleieskift:)

Annonse

Den einaste regelen for babybæsj er at så godt som alt er normalt. Det er like vanleg å bæsje 10 gongar for dagen som ein gong kvar 10. dag.

Gratulerer så mykje med guten, her er det berre til å spørre viss det er noko du lurar på.

Velkommen velkommen! *sukk* Så herlig med "ny" baby då!!! Gratulera så mykje!

Det med bæsjen skal du ikkje bekymra deg for. Hugsar tulla mi var slik òg... bæsja heile tida følte eg. Hehe!

Lukke til med liten baby, og gratulera så mykje enno ein gong!

God helg!

Så velkommen jeg følte meg nå,men så mange koselige svar. Takk alle sammen.

I dag var jeg på apoteket å kjøpte zink-salve. Stakkars, han skriker bare nå når jeg skifter.Nå skal vi se om det ikke ordner seg. Jeg skifter jo med en gang jeg hører han skiter, så det ligger ikke lenge mot baken hans. Det må være sterke saker i den bæsjen. hehe.

Jeg kommer helt sikker til å spørre om mer etter hvert som jeg lærer han å kjenne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...