Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Nå er det lenge siden jeg har skravla "høl i huene" på dere, hehe, ergo på tide! Fikk akutt magetrøbbel på jobb i dag og måtte bokstavelig talt løpe derifra etter at jeg hadde hatt mageknip på linje med de sykeste rier (klarte verken snakke, puste eller stå normalt når de pågikk) som gjorde at jeg måtte akutt på do (doen på jobb var uten lys og uten dopapir) i tillegg til at jeg ble kvalm. Kjørte hjem i en fart, satt på do i en halvtime (ja, bæsj er helt naturlig så det legger jeg ut om, hehe) og lå på sofaen i en time eller to etterpå. Orka ikke sitte på nett engang. Litt piggere nå heldigvis, og kan nå nyte det å sitte på verandaen med bærbar pc mens Tøffelhelten vasker gulvene for helgen (jeg har ikke dårlig samvittighet heller - det er hans tur + at jeg er jo litt uggen enda). Matilde er badet og i seng og sover etter det jeg kan høre (det er fortsatt sommer her, men ikke så trykkende varmt så hun sovner SÅ mye kjappere nå for tida). Sist helg gjorde vi flere ting for første gang. 1. Tok buss med barnevogn - gikk helt fint, busser er litt lavere nå enn da jeg tok buss "fast" tidligere. Nesten gøy! 2. Hadde Matilde bortlånt på overnattingsbesøk hos Bestemoren hennes! Det var vel verdt det, det! Det var Gla'Mat i Stavanger den helgen og vi dro inn på lørdagskvelden. Jeg koste meg med de skjønneste delikatesser; hummer og champagne, fransk sjokoladekake/mousse og italiensk is. NAM. Øyvind hadde sine go'saker han også. God stemning og fint vær, og så kunne vi dra hjem og sove til langt på dag på søndagen. Deilig! Frokost på terrassen uten stress, og alle lørdagsavisene på senga. Blir absolutt flere sånne helger fremover. Så ikke ut til at Matilde tok skade av det heller, hehe. Denne uka har tanten til Matilde vært dagmamma for henne, dvs mandag, onsdag og torsdag. Matilde har trives kjempegodt - to fettere å leke med (hun har falt pladask kfor den eldste på snart 5år - løper mot ham med åpne armer, klapper på ham, kikker på ham og vil helst sitte i samme stol som ham også). Vi har ikke snakket noe om betaling, men tenkte å kjøpe shoppinggavekort til henne + ta ungene en helg (lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag) så hun kan få kose seg litt med svoger, eller hva de vil gjøre - er det grei belønning tror dere? Denne uka har vi også brukt våre første polakker. Hadde en grunnmur som måtte pusses og males, og Tøffelhelten kjenner en polakk som organiserer og leier ut andre polakker til diverse husjobber. Skulle få pusset og malt grunnmur for 1100,- mot å holde malingen selv. BILLIG! Øyvind er riktignok ikke helt fornøyd med resultatet for han hadde avtalt med sjefspolakken at hele grunnmuren på ene sida skulle pusses i ett stykke (sånn at det ikke blri lappeteppe), mens de som har gjennomført bare har pusset flekkvis. Sjefspolakken var selvsagt i Polen da vi prøvde å få tak i ham, men regner med de kommer til enighet senere. Nå ser det jaffal pent ut, omsider (reiv en hekk langs muren - grunnen til at det måtte pusses - i FJOR, så nå var det på høy tid). Må bare luke litt igjen nå - DET er evighetsprosjekt det! Flittig må man være, og det tror jeg ikke jeg kan skryte på meg, gitt. Nei, skal jeg holde kjeft nå?? *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 trenger ikke holde kjeft for min del! Koslig å høre hvordan andre har det! Vi skal i bryllup om 14 dager, og skal være borte fra snuppa i tre dager!!! *skrekk og gru* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå