Gå til innhold

Hva skal vi gjøre med de som ødelegger??

Anbefalte innlegg

Vi er noen her som sliter med å slutte å røyke.Å jeg tror vi har mistet en del på veien som rett å slett ikke orker alle negative svar fra andre.Ord som at vi må skamme oss,at vi ikke bryr oss om spirene i magen.DET GJØR VONDT..Jeg regner med at visse uvelkommende leser dette å skal komme med fler nedlatende ord.Ikke til å unngå.Å alle er anonyme.Jeg er dritt lei.

Fortsetter under...

Det gjør vondt !! stakkars foster sier jeg , den har nemmelig ikke mulighet til å si det er VONDT , ei heller om passiv røyk når dere damper opp etter fødselen .

Dere vet ikke hva vondt er . Dere vet ikke hva hat er .

Å du å er anonym ser jeg .

• 2 uker senere...

Vi må bare overse de som ødelegger. Det er synd på dem. De har problemer med seg selv å må trykke ned andre for å føle seg selv bedre.Hva er det der om passiv røyking å si da?? Hva som får noen til å tro at vi kommer till å utsette barnet for passiv røyking når barnet er født? Det er noe som kalles å røyke ute, men det er vist noen som har bestemt seg på forrhånd om at vi har sikkert har et ihjæl ryøka hjem å plassere barnet i. Latterlig. De bidrar jo bare til at de som røyker ikke klarer å slutte fordi det blir vannskelig å søke hjelp når man får tilbakemeldinger som dette når man snakker om det.

Skulla hadd seg en kraftig omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...