Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Er det noen som har falt for fristelsen enda? Mamma har begynt å strikke en dress til vår lille, og så tror jeg hun har kjøpt noen bodyer, men jeg har ikke kjøpt noe selv. Tør ikke å kjøpe noen av de store tingene (vogn, seng, bilsete osv) enda, men merker at babyavdelingene i div klesbutikker roper på meg for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, ja.. Hvor langt er du på vei? Vi fikk body av mamma og søsteren min dagen etter vi fortalte det til dem Vi kikker vel ikke så mye på babyklær enda, men på ny bil (stasjonsvogn), og barnesete.. Synes Izi sleep virker bra.. Går vel egentlig mest og sikler på mammaklær, gleder meg til magen begynner å vokse :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg måtte sjekke om jeg virkelig var på 1.trimester. Jeg skal ikke kjøpe noe før etter ul i uke18/19 - da jeg er sikker på at alt er bra der inne. Før den tid skal jeg bare kjøpe til meg selv. Store størrelser og vitaminer - here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Forrige graviditet holdt jeg meg til noen få klesplagg gejnnom svangerskapet. Man treger lite klær til babyen de første 3 mnd. Kjøp utsyr som vogn, kommode og stellebord på salg i januar 2007!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 Takk!! :) (den hadde jeg ikke kommet på selv, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Tør ikke helt kjøpe noe før etter ultralyd i uke 18. Vet ikke hvorfor, men var slik sist gang også. Men da hadde jeg en real handlerunde ja!! Må jo innrømme at jeg må se litt på nyfødtklærne når jeg ser etter klær til tulla på 14 mnd ja! Er jo så mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 4. august 2006 #7 Del Skrevet 4. august 2006 Næææ... ikke kjøpt noe til babyen enda. Bare shoppet litt mammatøy som jeg har kommet over på salg, eller som jeg likte veldig godt. Også har vi sett på vogn da. Og begynt å se etter større bil.. Ser ut til at det blir Volvo V70, oh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 5. august 2006 #8 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, jeg har falt for fristelsen. Har kjøpt to par hvite sokker! Ellers er det bare på kikke- informasjonsstadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. august 2006 #9 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har ikke turt å kjøpe noe enda, venter litt på UL som vel er i uke 17-19 en gang. Men da skal du se at jeg løper ut og kjøper halve butikken ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2006 #10 Del Skrevet 5. august 2006 Frøken Dings er 8 mnd, så her har vi i grunn alt vi trenger... Men om det blir en gutt må vi ha en ny garderobe, hehe=) Men venter nok en stund ja. I fjor var jeg vel heller tidlig ute, kjøpte vogn i uke 19, og det var leeeeeeeeeeeeeeeenge å sikle etter å få bruke den altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 5. august 2006 #11 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg er gravid for andre gang, så vi har faktisk det meste fra forrige gang. Blir det en gutt trenger vi jo nesten ikke nye klær i begynnelsen heller, har så masse fra gutten vår var baby. Men hvis det blir en jente, må vi jo ha en del jenteting:) Sist jeg var gravid, gledet jeg meg vilt til å handle inn utstyr og ta det i bruk, men denne gangen er det annerledes, vogna og senga har vi jo brukt i to år allerede. Men det blir supermorsomt å bli tobarnsmamma. Vi gleder oss veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå