Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Takker for en fin tid her på 1 tri. Ønsker dere alle sammen masse lykke til videre og velkommen etter..
FannyFanny Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Å, grattis sgt sweetie!! ) Gleder meg vilt til det er min tur til å hoppe over til neste trimester - er begynt på min 11fte uke i dag - så ikke lenge igjen! Gled deg til det beste trimesteret - magen vokser så det virkelig synes, og trenger ikke engste seg slik for abortfaren lenger... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Du hører hjemme på 1.trim en uke til gitt....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 hvis du ser over....1.tri varer tom.uke12
ormeynglet Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Gratulerer så mye sgt sweetie!! Håper jeg kommer rasende etter om et par uker:) Gleder meg slik til å få mage og bli "ordentlig" gravid igjen. 2. tri er den absolutt beste tiden i hele graviditeten.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Det stemmer ikke anonym.. For 12+1 da begynner man uke 13.. Når man er 12+0 er uke 12 fullgått.. over.. finito.. og 1 tri gjelder til og med uke 12... Altså er hun i morgen over i 2 trimester... :0) :0) Kos deg masse, jeg kommer etter om 2 uker.. jeg er 10+0 i overimorgen... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå