JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Sitter her med rier jeg! helt utrolig, begynner å bli en del vondt..... men vet jo at det er ingneting i mot hva det blir.... Håper bare det ikke stopper opp!!!!! For en spennende følelse.
Sigbeth Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 ojoj! Så spennende! Ser du er en uke over termin, jeg er foreløpig bare en dag over. Håper på min tur snart.... Riktig lykke til!
Aga:-) Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Det var vel på tide;-) Lykke til, tenk at du snart skal holde lille babyen din. Blir spennende å lese historien din.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Lykke til. Snart får du treffe babyen din :-)
nasse nøffen Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 vrææææl, spennende...... fjorten dager siden jeg satt som deg:=) lykke lykke til
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Spennende, masse lykke til videre.,... Jeg vil også....*ahhhhh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå