xpecting Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Er i uke 29 nå og hjemme pga av kraftige kynnere, men i våknet jeg flere ganger av brennende smerte i nedre del av magen. Har hatt det flere ganger i dag også og lurer på hva det kan være. Andre som opplever dette eller vet hva det kan være? Opplever også at barnet noen ganger får skikkelig spasme-lignende bevegelser inni der. Akkurat som hun/han ligger i kramper...andre som har kjent dette?
Sigbeth Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Vet ikke hva det er, men har opplevd det. Faktisk da jeg gikk tur i går, som jo var min termindag! Helt nederst på venstre side i magen, veldig vondt. Jeg tolker det som en ekstra sterk menssmerte som nok bare var modningsmerte. Disse går over når jeg legger meg ned, men klarte såvidt å fullføre gåturen i går. De spasmelignende bevegelsene til barnet: har hørt at dette er babyen som tisser!
Lilje74 Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Legen min sa at slike sviende punkter antakelig er favoritt-sparke-steder... Jeg har også hatt noen stikkende smerter nedentil som hun mente kunne komme av at ungen ligger slik at noen nerver kommer i klem en stund... Begynner jo å bli tungt... En tredje ting jeg har opplevd er noen skjelvende bevegelser i magen. Legen visste ikke hva det kunne være, men jeg har lest om flere som har kjent liknende så jeg tror ikke det er farlig... skulle bare likt å vite hva som skjer der inne ;-) Føler ingen uro heller...
xpecting Skrevet 4. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2006 Godt å høre det ikke bare er meg - blir litt roligere av deres forklaringer. Dette er en liten attpåklatt - 8 år siden sist barn og jeg husker ikke noe av dette :-) Føler meg jo ellers i fin form og kjenner masse liv, så jeg får bare slappe av og roe meg med at alt nok er fint! Takk, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå