Gå til innhold

HJELP!!!...."Sviende" magesmerter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 nå og hjemme pga av kraftige kynnere, men i våknet jeg flere ganger av brennende smerte i nedre del av magen. Har hatt det flere ganger i dag også og lurer på hva det kan være. Andre som opplever dette eller vet hva det kan være?

Opplever også at barnet noen ganger får skikkelig spasme-lignende bevegelser inni der. Akkurat som hun/han ligger i kramper...andre som har kjent dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det er, men har opplevd det. Faktisk da jeg gikk tur i går, som jo var min termindag! Helt nederst på venstre side i magen, veldig vondt. Jeg tolker det som en ekstra sterk menssmerte som nok bare var modningsmerte. Disse går over når jeg legger meg ned, men klarte såvidt å fullføre gåturen i går.

De spasmelignende bevegelsene til barnet: har hørt at dette er babyen som tisser!

Skrevet

Legen min sa at slike sviende punkter antakelig er favoritt-sparke-steder...

Jeg har også hatt noen stikkende smerter nedentil som hun mente kunne komme av at ungen ligger slik at noen nerver kommer i klem en stund... Begynner jo å bli tungt...

En tredje ting jeg har opplevd er noen skjelvende bevegelser i magen. Legen visste ikke hva det kunne være, men jeg har lest om flere som har kjent liknende så jeg tror ikke det er farlig... skulle bare likt å vite hva som skjer der inne ;-)

Føler ingen uro heller...

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg - blir litt roligere av deres forklaringer.

Dette er en liten attpåklatt - 8 år siden sist barn og jeg husker ikke noe av dette :-)

Føler meg jo ellers i fin form og kjenner masse liv, så jeg får bare slappe av og roe meg med at alt nok er fint!

Takk, takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...