Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Hva er empati? Hva med å se situasjoner fra andres perspektiv, ut i fra alder, resurrser og erfaringer!?? Hva dreier 1.trimester seg om? Som andregangs gravid handler det å komme over de 12 første ukene, så kan jeg puste ut. Forrige graviditet var jeg nervøs hele svangerskapet. Sånn var/er det for meg.. Jeg har fått masse gode råd, delt erfaringer, sutret over kvalme med andre og dratt på smilebåndet flere ganger her på BIM sidene. Jeg har sett andre finne kontakt når de har hatt SA og MA, noe jeg selv ville ha ønsket i en slik situasjon. Jeg har sett naive spørmål jeg kanskje selv ville ha spurt for 10 år siden. Jeg har sett kloke svar som jeg håper å kan gi om noen år. I skrivende øyeblikk er det pålogget 824 personer, og 3150 gjester Det er utrolig mange drømmer, ønsker, håp, bekjymringer, gleder, sorger, tanker, historier og svangerskapsplager. Såååå mange jenter med forskjellige erfaringer, utdannelser, livslærdommer, ressurser og gode tanker. Tenk så fantasktisk!! Det er så mange gode råd å få!!! Råd ikke min gamle, skrukkete mannlige lege kan svare på! Sjekk innlegget om CELLEGIFT, hva 3 forskjellige jenter har svart på der! Hva med å legge hormonene på hylla.Eller la sinnet gå ut over den vordende pappa ;-), litt må jo han også gå igjennom!! Chat med de dere finner kjemi med, de som kanskje har like tanker som dere har. Så lar dere være de som ikke er lik dere! Det er lov å være forskjellige fra andre!...? Litt jentesolidaritet, takk!! Hva med å gjøre èn god gjerning hver gang man er her inne...? "gratulere med dagens positive test" "Ingen ord kan trøste deg etter tredje gang med SA, men ses snart på 1.trimester igjen!!" "Jeg er også utrolig kvalm, her er en side som hjalp meg mye:www.ettellerannet.no" EMPATI!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Veldig bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Kjempefint innlegg Milaresa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 Kan ikke si noe annet enn: Jeg er 100 % enig!! Og VELDIG bra innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Flott innlegg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 4. august 2006 #7 Del Skrevet 4. august 2006 Kjempebra innlegg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kondis som en murstein Skrevet 4. august 2006 #8 Del Skrevet 4. august 2006 Utrolig bra innlegg!!!! Stående applaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. august 2006 Takk for alle positive tilbakemeldinger ;-)!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2006 #10 Del Skrevet 4. august 2006 Må bare si at jeg får gåsehud, jeg .... :-) Tusen takk for et kjempeinnlegg ! Klem, TussiLussi 6 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 4. august 2006 #11 Del Skrevet 4. august 2006 Kjempebra, takk!! Håper alle leser dette innlegget, og tar det til ettertanke! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 4. august 2006 #12 Del Skrevet 4. august 2006 Åååå, fikk frysninger!! Skikkelig fint innlegg Milaresa!! Er så enig, så enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 4. august 2006 #13 Del Skrevet 4. august 2006 applaus fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuLu :o) Skrevet 4. august 2006 #14 Del Skrevet 4. august 2006 Utrolig flott innlegg! Og skrevet på en måte som viser stor integritet. Takk for at du skrev dette. Det ga meg masse positiv energi ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 4. august 2006 Takk jenter. Blir helt rørt jeg... skal ikke så mye til for tiden ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. august 2006 #16 Del Skrevet 4. august 2006 Reagerer litt på at du skriver: "Hva med å legge hormonene på hylla.Eller la sinnet gå ut over den vordende pappa ;-), litt må jo han også gå igjennom!!" Synes likesom det blir feil å la gubben lide for det som skjer av hormonelle utblåsninger her inne... Og for meg som er midt oppi et prøverørforsøk så vet jeg at det å legge hormonene på hylla ikke funker, i hvert fall ikke for meg. Hilsen ei som håååååååper å komme inn på 1. tri. snart... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. august 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 4. august 2006 heisann snøfilla! Prøvde bare å bruke litt humor... Men vi er forskjellige der også ;-) Har en venninne som har gått på hormoner...det funker riktig nokk ikke å legge hormonene på hylla nei ;-) Skal se etter deg på 1.tri. Mange lykke til ;-) Godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 6. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 6. august 2006 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. august 2006 #19 Del Skrevet 6. august 2006 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 6. august 2006 #20 Del Skrevet 6. august 2006 Fantastisk bra innlegg !! håper d blir tatt til etterretning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #21 Del Skrevet 7. august 2006 Jupp!!! DYTTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 7. august 2006 #22 Del Skrevet 7. august 2006 Fantastisk flott innlegg.. Vi bør absolutt være solidariske med hverandre her inne. Vi har jo en felles interesse;o) Veldig bra;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå