Gå til innhold

Spotting, uten å ha fått mensen tilbake etter fødsel???


sjokkomoffo-5

Anbefalte innlegg

Hei, min siste gutt er 9 mnd gammel nå.Enten er jeg gravid,eller så er det mensen som er på vei tilbake. Jeg er nokså sikker på at jeg hadde el for 2.5 uker siden.(fikk dette berømte slimet når jeg tørket meg etter do besøk) Nøyaktig 2 uker etter, spottet jeg. Trodde selvfølgelig at det var mensen som startet. Men det ble med det lille brunaktige slimet..Tok en test på tirsdag(2 dager etter spottingen).Men den var negativ.Må ta ny test i helgen, er super trøtt for tiden.Og kjenner rare stikkninger i magen.Burde vite hva jeg kjenner siden det eventuelt blir mitt 5 barn, men det er utrolig hvor usikker en blir når du først er oppi det.Og så ønsker jeg så veldig et svar. Noen som har opplevd noe lignende??? Tror dere det var for tidlig å teste 16 dager etter el??? Har ingen mens å gå ut ifra, så jeg blir litt forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg opplevde akkurat det samme. En blir jo litt usikker da, når mensen er såpass ustabil til å begynne med. Men dette med at det bare kom litt brun utflod, som jeg først trodde var begynnende mens, som så stoppet helt....gjorde at jeg ble sikker. Tok en test en uke over tiden, som var positiv. Men så mistet jeg etter seks uker. Kroppen var ikke klar enda, tenkte jeg.

 

Kjenn etter selv. Du kjenner din kropp best. Men jeg tror kanskje dette er samme som hos meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jenta mi var 9 mnd då eg vart gravid med guten min før eg hadde fått att mensen. Veldig kjekt å ha to so tette :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...