Gå til innhold

Syklustull og symptomer....Jeg blir gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ustabil syklus etter pilla.. Forige syklus var på 22 dager. Nå er jeg på dag 25 og testet negativt i dag.

Har ømme pupper, fikk de for 4 dager siden, og har vært kvalm like lenge.. Ikke skikkelig kvalm men en del uggen...

Jeg blir gal av å vente... Da jeg tok testen i dag tidlig så jeg først 2 streker, men de forsvant! og kun en kom tilbake igjen.. Dette var billige tester...

Venter i spenning for jeg kjenner ikke antydning til TR men det stikker litt i nedre mage litt av og til..

Når skal jeg teste igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo lengre du klarer å vente jo bedre er det.. men vent i alle fall to dager :) Lykke til

Skrevet

skjønner at du kan bli gal av syklustull... jeg gikk ett helt år uten mens etter pilleslutt jeg..!!

Skrevet

Ja.. nå blir jeg snart gal.. men skal teste igjen snart.. men prøve å vente over helgen.. for jeg har arbeidshelg.. ikke kjekt å teste positivt hvis en skal på jobb med en gang nei.. hehe.. Men blir jo sikkert negativt likevel da men... håper..

Skrevet

Det sies jo at man er ekstra fruktbar rett etter pilleslutt!!!!!

Ønsker deg bare masse lykke til!!

Skrevet

er kjipt å gå å vente, og ikke vite.. har du vurdert å tempe? Da vet du jo når du hadde el, og trenger ikke vente unødvendig på ikm? Da vet du jo når du kan forvente tantebesøk, og slipper unødvendig testing. Jeg testet i en pause på jobb første gangen. Det var ikke planlagt, og jeg kom ut fra do seende ut som et lik :) ikke å anbefale *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...