mamma->Martine Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 etter mye frem og tilbake kom lille martine til verden, 5 dager etter terminen. 29.07.06. Det var en ganske så tøff fødsel, måtte sette den i gang(med gele,pga lite liv) men jenta ville ikke ut. hadde noen harde vonde timer. hjalp godt å ha sambo der da..pappan min var også med. helt fantastisk opplevelse for han.. etter 6 timer med intense rier( nesten ikke pauser pga at de satte igang) fikk jeg epidural(virkelig å anbefale) det var som å komme til himmelen. der lå jeg på sengen og skøyet og kjente ingenting i ca 5 timer. nå ble det snakk om ks, jenta måtte snart ut, men hun var motvillig. dryppet ble skrudd av, og nå kom d ny jormor. hun ville gjerne ta en sjekk på meg. hadde hele dagen hatt 3 cm åpning, men NÅ! 10 CM! full fart., beina var helt lammet pga epiduralen så pappa og jm måtte hjelpe meg over i fødeseng. 5 press og jenta var ute. rart, kjente ingenting føre hode stod i åpningen. kom et parr skrik der ja..men gikk jo fort over. 3 sting. det var en fin opplevelse. lykke til alle dere som skal føde snart, det er vondt, ja! men jammen så verdt d...
Duddlidu Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Hei! Det hørtes ut som en ganske slitsom fødsel, men fint at alt gikk fint uten keisersnitt! Gratulerer med jenta!!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Gratulerer så mye med jenta:-)
mamma til fire små Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 hørtes ut som en tøff fødsel ja, men godt det er overstått da:-) Gratulerer så mye med jenta:o) hørtes litt spesielt ut å ha med seg faren sin på fødsel, men bra å se at det også går an:)
Ceci og prinsen. Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 gratulerer så masse! Hørtes fantastisk ut å plutselig ha full åpning uten å kjenne særlig til det! Lykke til videre :-)
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Gratulerer - og kos dere masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå