Lone35 =0) Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Begynner på en ny jeg. Kanskje burde vi hatt en ny hver dag? Blir fort lange disse "luft-tankene-trådene". Mange IKM uke 34 gjør seg vel klare til en hard innsats snart. Man skal liksom ikke være utålmodig og tenke på det hele tiden, men kan man la være når man først har bestemt seg for å lage et barn? Jeg har vært like utålmodig begge forrige gangene. ......Nei, nå får noen andre lufte hodet litt :-)
melkekua™ Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Da skal jeg passe på å skrive her og ikke på den andre ;o) Huff...1 uke til el....og mandag begynner jeg på jobb igjen etter endt permisjon og ferie! Sitter en klump i magen ja! Det går seg til etterhvert vil jeg tro!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 heeei! 4 dager(ca) til el... og denne gangen SKAL det bare gå!! selv om jeg begynner å studere nå...jaja. er så kjedelig mellom ikm og el,men nå er vi snart igang igjen:-)
-4.mai- Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 huff idag er jeg lei... synes det er vanskelig å planlegge sex osv... og jada.. jeg vet at "jeg må bare slappe av å ikke stresse så mye med det, så sitter den!!" men det er ikke så enkelt.. Når den ene kan, så kan ikke den andre, og hvis begge kan så er ungen våken må nesten planlegge klokkeslett for å få til annenhver dag, og da er det vanskelig å forhindre at det blir litt pliktfølelse over det hele.. måtte bare syte litt synes det er vanskelig at det tar tid. skulle liksom vært i uke 18 nå.. snart hallveis.. og ja, jeg vet at 3pp ikke er så lenge, men..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 hvis du synes det har tatt lang tid allerede,så bør du kanskje ta en bim pause og få tankene over på noe annet. 3pp er langt under gjennomsnittlig prøvetid. selv om det er mange som får det til på 1. forsøk,så er det jo normalt at det tar ett år. bare ett tips...;-)
miranda&gullungene*08&09* Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 har el på søndag. første pp! gledgruer meg! Lykke til alle sammen!
-4.mai- Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 *hehe* nettopp derfor jeg sa: jada, jeg vet, jeg vet.. er klar over det Er vel bare fordi jeg tenker så mye på hvordan det kunne vært dersom jeg ikke hadde mistet. Har en svigerinne som er i uke 18 nå og hun var på ul igår. Sjalusi og frustrasjon gjør mye med tolmodigheten min! For meg tror jeg ikke det blir bedre hvis jeg tar en BIM pause. Synes det er godt å ha en plass jeg kan få ut litt av mine baby-tanker, både positive og negative. men takk for tipset alikevel
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 jeg merker hvertfall at det blir litt mindre fokus på det når jeg ikke sitter her så mye. vet hvordan det er å være frustrert. vi er i 15pp og svigerinnen min er gravid...
-4.mai- Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 ja, jeg vet det... er litt det som gjør det lettere for meg da, at vi er flere. har flere pper bak meg jeg og da, men 3 etter SAen. Men vi er alle forskjellige. Mente ikke å provosere med mine 3 pper, ville bare få ut litt frustrasjon og dele mine tanker..
Lone35 =0) Skrevet 4. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2006 Har vært ute og malt i ettermiddag jeg. Må prøve å få tankene over på noe annet. Litt slitsomt å tenke på at dette kun er dag 8 i 1PP. Lenge til jeg skal begynne med EL-testen enda. Blir det ikke første gang så tror jeg ikke jeg kjøper flere tester. Ikke på samme apoteket i hvertfall. Da prøver jeg heller tempen. Huff...høres helt desperat ut. har to barn fra før, så jeg har da ting å henge fingrene i. Men nå er det ferie, så det blir vel lettere når jobben starter på igjen om 14 dager.
Lurv Skrevet 5. august 2006 #13 Skrevet 5. august 2006 tempen sank idag igjen og var (som forventet) tilbake på "før el-nivå". Men nå begynner det å bli ordentlig med el-slim, og smertene er der også, så nå tror jeg det begynner å nærme seg.. kjenner også at jeg begynner å bli "el-kåt" så da er det bare å humpe i vei *hehe* (beklager humøret mitt igår da jenter... var bare litt lei og frustrert!)
melkekua™ Skrevet 5. august 2006 #15 Skrevet 5. august 2006 Har el til neste helg.....er så spent...like spennende hver gang når det viser el i displayet på CB sin digitale ) Hehe....lett oppvarming til ikmtesting ;o)
Lone35 =0) Skrevet 5. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2006 Jeg har også EL til neste helg. Så kanskje en skal holde seg i sølibat til da? Sånn at en virkelig blir på hogget tenker jeg... he he he he he
melkekua™ Skrevet 5. august 2006 #17 Skrevet 5. august 2006 Lade opp ...hehe! Duracellbatteriet - det oppladbare!!!
Lone35 =0) Skrevet 5. august 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2006 Du høres ut til å ha en herlig humor :-) :-) Vi må ha litt galgenhumor oss på denne sida hvis vi skal overleve ventinga...He he
melkekua™ Skrevet 5. august 2006 #21 Skrevet 5. august 2006 En har det jo ikke mer morro enn det man lager selv! Neeeeeeeeeeeei...nå har jeg fått myggstikk på halsen....klødd som søren der...og så plutselig kjenner jeg kulen, da skjønte jeg at det var et myggstikk...fanker'n nå ser det ikke pent ut....hehe...må smøre på noe som gjør at det ikke klør mer!
hjemmekanskje??? Skrevet 6. august 2006 #22 Skrevet 6. august 2006 Åssen har vi det idag da jenter? Sola skinenr og jeg sitter på BIM, ikke bra!!! Men det er for varmt. Må ut og bade etterpå. Skal bli nydelig ) Igår feiret vi 5 årsdag, 5 år siden vi treff hverandre. En stille og rolig middag hjemme, pyntet oss og dekket fint bord. Blir jammen nyforelsket igjen. Gjør noe med kjærligheten det. Og sex føles ikke som noe plikt. Man blir helt yr ;o) Anbefales på det sterkeste!!!! Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. august 2006 #23 Skrevet 6. august 2006 åååå,det hørtes koselig ut!!;-) her går det bra.er 2-3 dager til el,og innspurten har begynt igjen... prøvde det pre-seed greiene,men det var jo bare klin... får se om jeg bruker det igjen. ellers er det studier som står i hodet på meg for tiden, så skal jeg jo bli tante:-),så slapper av og tar ting som de kommer.
melkekua™ Skrevet 7. august 2006 #25 Skrevet 7. august 2006 Laget du ny tråd? Jeg fant den ikke...sikkert blitt blind jeg! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå