Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Har 33 dager igjen, skulle ønske jeg kunne sove til babyen bestemte seg til å komme :-)
Meggy B - har født! Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Jeg har 23 dager igjen og begynner å bli litt utålmodig......kanskje litt tidlig....men JM mente jeg hadde lov å være litt lei nå! Gleder meg også veldig til å se den lille. :-)
Ninn (har født:) Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 He he, skjønner hva du mener, man blir lei...jeg er lei akkuratt nå fordi jeg har en fot med betennelse som jeg nesten ikke klarer å gå på og får ikke sove om natta på grunn av det..Jeg kunne ønske jeg fikk sove, jeg har termin 30 august.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 henge mæ på her men e en dag over da... usj.. vil ha han ut nu!!
Sabina og gjengen Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Har 14 dager igjen og hodet festa seg for 14dager siden.. de siste 4 dagene har det pressa ned så sinnsykt.. er litt fødeklar nå føler jeg.. *baby kom ut* men men, håper bare jeg slipper overtid.Vær stolt av dere selv jenter, vi er flinke:) klem
Gjest Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 jeg er også lei, og har 2 dager lenger enn deg igjen.. ¨så du leder! skal bli godt å få igjen sin egen kropp og bevegelighet igjen, er ganske sliten i kroppen nå. vann i beina er jo også veldig morsomt, hehe.. men bare noen dager igjen å jobbe nå, så skal jeg håpe det blir kaldt og dårlig vær så jeg kan slappe av litt inne. er så lei av varmen!!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Ja jeg begynner også å gå lei, men så er jeg snart 5 dager på overtid.. Begynte ikke å bli lei før et par dager siden... Prinsen eller prinsessen kan godt komme nå synes jeg... Orker ikke så veldig mye i denne varmen, men det er pga bena mine er blitt så stor... Skal til jm på mandag, spent på hva hun har å si.. Kjennes ikke ut som noen vil ut med det første..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå