Gå til innhold

September: Tuusen takk min hemmelige venn =)

Twig

Anbefalte innlegg

I dag dumpet det en liten pakke fra England i postkassen min :) utrolig koselig kort og kjempefin gave!

Vesla syntes det var rasende festlig med den fotballen man kunne ta rundt håndleddet, så klirret det.. ;)

Og ansiktsmasker var heeelt midt i blinken til mor ;) tuuusen takk, er så koselig :))) og er ikke gammel før i november ;) *hehe* men kortet var ordentlig tøft :)

Bereist dere.. :D har dere det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Bare hyggelig. Morsomt å reise vet du... Småen her har fått akkurat lik fotballrangle, synes den var utrolig søt!

Tenkte det fikk våge seg at jeg sendte augustpakke litt tidlig, var lovlig sent ute med forrige...

Ellers har vi det bare bra, småen kryper og reiser seg og tygger biter av skiven sin heeelt selv. Og jenta di setter seg også opp nå, så jeg? Det er så moro når de plutselig lærer noe nytt! Lurer på når de begynner å gå disse småtrollene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart ;) den falt veldig i smak :)))

Jupp, hun setter seg opp, i dag var det like før hun reiste seg også :) går fort fremover nå :) ååh, så flink pjokk du har! hun skal absolutt mates.. hehe.. ellers så får hun et rundstykke å gnage på når vi er ute og triller.. :) hadde vært morsomt de fikk til å gå rundt 1 år + - ;)

God trim for meg som slanker meg.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...