Lampe77 , en spire i magen Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 hadde vært godt med litt avkjølning, men bade karet frister ikke...
Silje_33 Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Slimproppen sitter i for å hindre at bakterier kommer opp i livmoren og inn til fosteret. Når den er gått finnes ikke den samme beskyttelsen, så jeg ville ikke ha badet da.
Brava Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Jeg spurte jordmor om dette, men det gjaldt i saltvann. Hun sa det gikk greit å dyppe seg litt i saltvann selv om slimproppen var godt, så lenge det var rent i vannet og man ikke overdrev badingen osv. Infeksjonsfaren er jo større etter at slimproppen er gått, og det kommer vel ann på bassenget du skal bade i. Jeg vet ikke om det kan være bassilusker i bassenget du skal bade i. Spørs jo litt hvor stort det er, hvor mye klor,hvor mange folk osv. Dette ble jo ikke noe ordentlig svar da. Men jeg ville nok ikke tatt sjansen på det. Ikke dermed sagt at det er det eneste rette...
på tjukka med nr 2:) Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Nei, jordmor annbefaler ikke å bade etter at slimproppen eller vannet har godt pga økt fare for infeksjon.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Kanskje du kan vasse litt og få avkjølt kroppen litt på den måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå