Gå til innhold

Noen som har bestilt gravi-test fra hurtigtest.no??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet positivt i dag, først med en billig strips fra billigetester.com

. Kunne skimte en strek 2 sek før tiden var ute...tok så en cb, den ble positiv etter ca 2 min, tok så qr og etter 5 minutter måtte jeg legge godviljen til for å se en strek, etter 10 minutter var den litt mer tydlig.....

Jeg bestilte 1 stk 2pk med cb og 5 stimler. Det for å komme over 150 kr for å få det portofritt. men varene sendes fra danmark så husk å bestille under kr 200, da må du betale 25 % mva på varene! + fortollingsgebyr...-betill heller 2 ganger

bestilte tirsdags ettermiddag og de lå i posten torsdag

Jeg anbefaler tester fra billige-tester.no :)

kjøpte samlepakke-tilbud i vår med 4 gravi-tester og 18 el 19 EL-tester til kun 180 kr!!! BILLIG!!! og de fungerte.. jeg ble jo gravid ved første forsøk, både ved EL testene og gravi-testen! :)

humre...

heisann!!

har kjøpt på både graviditetstester og el tester fra billigtest..da bare stav og ikke strimmel. min erfaring er rask levering,billig,el tester svært bra. gravid-tester sein å reagere. på meg reagerte di ikke før jeg var 6 uker på veg.. hadde da tadd test 2 uker tidligere og en uke før der igjen. men det er jo forskjell på folk da. lykke til uansett da!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...