Gå til innhold

Noen som har bestilt gravi-test fra hurtigtest.no??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at Clearblue sin tester er de beste og til å stole100% på.Koster jo litt mer men de som selges i 3 pack er jo ikke så dyre da,-er jo ikke så mange ganger men går over ikm og har bruk for d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag, først med en billig strips fra billigetester.com

. Kunne skimte en strek 2 sek før tiden var ute...tok så en cb, den ble positiv etter ca 2 min, tok så qr og etter 5 minutter måtte jeg legge godviljen til for å se en strek, etter 10 minutter var den litt mer tydlig.....

 

Jeg bestilte 1 stk 2pk med cb og 5 stimler. Det for å komme over 150 kr for å få det portofritt. men varene sendes fra danmark så husk å bestille under kr 200, da må du betale 25 % mva på varene! + fortollingsgebyr...-betill heller 2 ganger

 

bestilte tirsdags ettermiddag og de lå i posten torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler tester fra billige-tester.no :)

kjøpte samlepakke-tilbud i vår med 4 gravi-tester og 18 el 19 EL-tester til kun 180 kr!!! BILLIG!!! og de fungerte.. jeg ble jo gravid ved første forsøk, både ved EL testene og gravi-testen! :)

 

humre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

har kjøpt på både graviditetstester og el tester fra billigtest..da bare stav og ikke strimmel. min erfaring er rask levering,billig,el tester svært bra. gravid-tester sein å reagere. på meg reagerte di ikke før jeg var 6 uker på veg.. hadde da tadd test 2 uker tidligere og en uke før der igjen. men det er jo forskjell på folk da. lykke til uansett da!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...