Victorials Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Så det var noen fra Oslo som skulle ha treff for gravide, prøvere og de med barn... Og jeg tenkte jeg skulle se hvor mange som var fra rundt "her", se om det kanskje hadde vert hyggelig og fått til et hos oss også.. Så... Noen som bor her, og som kanskje kunne tenke seg å ha et lite treff?
bolla piggsvin Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 hei hei er fra jæren..elle rettare sakkt kvernaland:P
Victorials Skrevet 4. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2006 Å hei!! Så hyggelig og se andre "herfra" hehe Er du gravid, prøver, har barn? Har jeg deg på msn foressten? Husket plutselig at jeg har ei fra kvernaland der
TrippTrappTreskoen Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Bryne her. Meg å Bolla Piggsvin ska vagga i lag. ;o)
vilhababynå!! Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Hepp! Er fra ei bygd like utenfor Sandnes jeg da.. =)
Victorials Skrevet 5. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2006 Oi... Det var faktsik flere enn jeg trodde.. Hvor gamle er dere da? gravide, prøvere, barn ? Selv venter jeg en liten i februar, og blir 17 i desember
vilhababynå!! Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Jeg er 20 og vi snakker om å begynne prøvinga snart =)
Mammaen til Tuva:) Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 jeg er 20 og har termin 14 august, så begynner å bli ganske utålmodig nå vil treffe den lille!! gjør det meste for å få ting i gang, men ingenting hjelper!
TrippTrappTreskoen Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Gravid, termin 10 eller 11 februar. Har ei jenta på 4 år i fra før. E 22 år. .. oi, nå røpte eg møje syns eg.. :op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå