lillemus meg ;o) Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Er 12+2 idag, og forsvinner over til 2. tri. Har endelig fått internett i kåken vi flytta inn i sist helg også; digg. Og i går var jeg hos legen, og hørte for første gang knøttets lille hjerte slå. Det var spesielt det ) Sambo ble så rørt da jeg fortalte ham hvordan det hørtes ut, at han begynte å grine. Lykke til videre i 1. tri. Så snax vi snart ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 heisann! kommer snart etter jeg.. er 11+2 idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Lykke til på 2 tri :-) Kommer forhåpentligvis etter om en god måned :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Kommer etter i morgen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 kommer etter på mandag.. er 11+5 idag vi sneiks!!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå