siljemedbabyimagen Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Min yndlingsbutikk er Noa Noa, og jeg har funnet ut at mange av plaggene jeg har derfra, kommer til å passe meg hele graviditeten.. Jeg kan virkelig anbefale en tur innom Noa Noa butikkene -de har så utrolig fine klær, og masse omslags-topper og -kjoler, samt kjoler og topper med høyt liv. Det er litt dyrt der, men disse klærne varer i årevis og er lette å kombinere med andre ting. Dessuten er jentene som jobber der utrolig hyggelige og hjelpsomme!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 har di nett side og hvor ligger dnne butikken egentlig?
siljemedbabyimagen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 De har en nettside, men du kan ikke handle der. De viser kun deler av kolleksjonen, og med litt for fancy bilder, så du får egentlig ikke så godt inntrykk der.. De har butikk i Bogstadveien og sentrum i Oslo, samt på Sandvika storsenter. Jeg vet det er en butikk på Lillehammer og på Hamar også. Ser også på nettsiden at du finner dem i de fleste større byer (Bergen, Haugesund, Trondheim osv) Du kan jo se litt på nettsiden deres selv: http://www.noanoa.com/ (klikk på Store Finder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå