Gå til innhold

Noen med erfaring v/behandling av manuell terapeut??

Anbefalte innlegg

Lillegutt er skjev i bakhodet og ligger med hode kun til en side. Han ser bare bakover liksom og blir da helt skakk i kroppen. Skal til manuell terapeur til mandag,men hva gjør de liksom?? Kanskje dumt spøsmål,men men.

Fortsetter under...

har vært til man.terapeut 2 ganger med lillegutt. Han har kiss.

vanskelig for meg å forklare hva de gjør,men så ut som de"knekte"på plass nakken!!(ikke så brutalt som det høres ut som.

Blitt myyye bedre.skal tilbake på mandag og håper det er siste gangen.

Lykke til:)

Manuellterapeuter "knekker" ikke på småbarn. Trykker på punkter i nakken. Han vi var hos når sønnen vår hadde KISS, sammenlignet trykket med å trykke på en ringeklokke. Viste meg hvordan på armen, det var slettes ikke hardt. Synest ikke at det var brutalt, men mini skrek litt siden han var øm i nakken sin. Blitt nesten helt bra etter 2 behandlinger, men er fremdeles flat i hodet :o)

Er 5 mnd.

Annonse

Vi har også vært til manuell terapaut med jenta vår. Hadde 3 behandlinger, og så stor forskjell allerede etter første behandling. Han trykket forsiktig i nakken hennes, og det forholdsvis raskt overstått. Jenta vår var ganske urolig pga nakkeskjevhet, og etter siste behandling er det en helt annen jente, og har blitt mye roligere.

Vi betalte 280 kr for hver behandling.

Lykke til :-)

Har ikke noe tilbud om det her akkurat her. Er ikke så langt,men litt tungvidt bare.Gubben har bilen på jobb og med to unger på en sånn tur er jeg redd hele dagen går med liksom:) Hehe,sånn er det vel for de fleste,så var ikke ment som klaging.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...