Gå til innhold

Ammeinnlegg fra sparkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de har noen rimelige, men at de kun kan vaskes på 40 grader. Skal ammeinnlegg i ull vaskes på 60 grader? Er dette sånt som er greit å bare kunne slenge i maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg kjopte disse i mitt forige svangerskap og jeg var veldig fornoyd med disse og kommer til a kjope der ogsa na.

jeg vaska dem bare for hand og syntes de ble rene av det.

ellers er det vel greit a vaske dem i maskin ved 40 grader hvis du har mer du skal vaske ellers blir det for dyrt hvis du kunn skal vaske det hee tiden.

Skrevet

Mente jo å slenge de oppi maskin sammen med resten av 40-vasken:)

Men de virket enromt store... skal de være så enorme? Mye større enn puppene mine (sier kanskje mer om meg da, men...).

Skrevet

Ull-rik har ammeinnlegg i ull som kan vaskes på 60 grader. Jordmor anbefalte meg disse. Hvis de ikke kan vaskes på 60 grader vil man ikke få drept alle bakterier og man kan rissikere betennelse. Det tror jeg på. Er glad for tipset og tipser gjerne flere om det samme:

http://www.ull-rik.no/asp/default.asp

Kan godt være det er flere som har innlegg som kan vaskes på 60 grader også, men jeg gadd ikke å lete når jeg fant disse. VAr dessuten også heldig å få kjøpt på salg.

Skrevet

Ja, det var litt det jeg lurte på egentlig, om det var en god grunn til at de måtte/burde vaskes på 60 grader:)

Da skal jeg lete etter noen som kan det også, jeg. Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...