Gå til innhold

Bløding... HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 0400 i natt med vonde tak i magen... Når jeg gikk på do kom det blod på papiret, blanda med slim

Ringte føden, de sa det kunne være slimproppen.

Nå er kl 1400 og jeg blør ennå, forstatt med litt slim. Er det slimproppen eller noe annet som er på gang??? har litt mensmurringer....

Håper noen kan svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon på føden og forklart det du sier her, at du fortsatt blør osv.. Hør hva de sier, kanskje de har lyst å titte på deg.

Skrevet

Kan være livmorhalsen som åpner seg. Ikke alle synes det er så ondt som de forventer. Hvor langt på vei er du? Ring føden og hør hva de sier.

Skrevet

Jeg er 38+4 på vei...

Tenkte jeg skulle vente litt til med å ringe føden, men syntes det er litt mye blod til at det er slimproppen. Er førstegangs så jeg har ikke så mye peiling, er fødselen rett rundt hjørnet når livmorhalsen åpner seg eller??

*Hovedinnlegger*

Skrevet

Jeg fant dette på lommelegen.no:

Tegn på at fødselen begynner:

Første tegn på at fødselen begynner kan være tegningsblødning, veer eller at fostervannet går.

Tegningsblødning:

Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull.

Kanskje det er dette som skjer hos deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...