Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De klærne man har på babyen på vei hjem fra sykehuset :) For mange er dette noe veldig spesielt, litt fordi mens man på sykehuset bare bruker sykehusets babyklær, men mest fordi det er noe symbolsk over den første hjemreisen.

Selv brukte jeg det eneste kles-settet jeg rakk å få av min kjære mormor før hun døde 2 uker før termin. Det var veldig viktig for meg i hvert fall :)

Annonse

Det var kjempesøtt!! Jeg har strikka buksa i babydrops 14,oppskrift 29 (med rosa striper istedenfor blått da ;-)), også holder jeg på med teppe nr 14-19 nå. Det er så masse fine oppskrifter der inne, og helt supert at det er gratis!!

Hei,

takk for gode forslag!!!

Synes alle forslagene var nydelige. Siden jeg ikke vet om d et blir gutt eller jente satser jeg på naturhvitt som uansett er supersøtt til nyfødte. Likte å kle den første i hvitt den første tida.

Jeg har allerede skrevet ut det hvite settet fra garnstudio og bestilt omslagsjakke mønster pluss garn. Får håpe jeg rekker å strikke noe av det. Omslagsjakka vil passe perfekt til det teppet jeg snart har strikket ferdig. er sykemeldt de siste tre mnd. av svangerskapet, så jeg bør jo i teorien ha god tid til dette.

Er det noen som bor i Oslo som er glad i å strikke, så kunne vi kanskje møtes for strikking??? Sist gang jeg fikk baby klaffet det sånn at vi var fler i barselgruppa som strikket og det var veldig koselig å samles om, og utveksle ideer osv. Så er det morsomt å vise frem det en har laget og se det andre har laget og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...