Gå til innhold

Whittlestone brystpumpe - noen som har prøvd den?

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt Whittlestone sin pumpe. Den er visstnok den eneste som ikke drar i brystvorta under pumping, men fungerer på en mer lik måte som barnets munn. Det skapes vakum og så masseres brystvorta slik som barnets munn. Prøvde den nettopp etter ammin, men fikk ikke så mye ut. Er avhengig av å pumpe ofte for å holde produksjonen oppe og ble så sår av Medela (helt sort faktisk) og Avent sin.

Fortsetter under...

Hei, hei!!

Jeg har prøvd den!!! Og jeg har ikke prøvd noen andre, så har dessverre ikke noe sammenligningsgrunnlag, men jeg synes den fungerer bra, jeg! Synes kanskje at det kommer litt lite jeg også, men mitt lille nurk er knappe 7 uker gammel, så vet ikke hvor mye en kan forvente å utdrive da... Hvor mye fikk du ut med de andre pumpene da? Jeg fant ihvertfall ut at jeg måtte pumpe veldig fort i begynnelsen for å skape et godt vakum, for deretter å pumpe i litt bedre og behagelig tempo.

Lykke til! :)

Mamma til lille Levi Martinius!

Annonse

Hei

Jo, jeg har prøvd. Leste så mye bra om den.... Men det kom kun få dråper ut.... Dro for å bytte den og fikk ennå en som ikke ville.... Så da er jeg tilbake på Avent. Har masse melk, så det er ikke problemet, men det var rett og slett ikke noe vakum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...