Gå til innhold

Finnes det ammeBH med smalere eller avtagbare stropper?

Anbefalte innlegg

Skal ha det under en stroppetopp i dåpen. Er ikke så pent med de brede stroppene under toppen... Noen som vet om det finnes ammeBH med smale eller avatagbare stropper? I tilfelle hvilke butikker har det?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men vil ikke tro at det finnes amme-BH med avtagbare stropper da hele konseptet med amme-BH forsvinner. Hva er det man skal klipse fronten av fra da og hva holder den delen oppe?

Men skulle gjerne hatt amme BH med litt pene blonder og tynne stropper, men har ikke funnet det noen steder..

på lindex har de noen med smale stropper, men finnes bare i en farge da.. i alle fall på den lindex-butikken jeg var. de er sånn grå/lilla/blå (eh, egentlig en ganske ok farge, selv om det ikke høres så bra ut), og er veldig behagelige å ha på. løp og kjøp!

Er det bare for en kveld i kjole, så er det greit å bruke slike "balkonette" bh-er som er uten stropper og med bøyler til og med. Fant en i 80D jeg brukte en del. Skal du amme med en slik er det greit med et sjal for hånden, ellers føler en seg veeeldig naken!

Annonse

Det blir ikke lett å finne, kan jeg si deg. Trenger 75 D og har lett etter dette i hele sommer. Fant en ok løsning i rett str. med strikk i utringingen.(Hvis du fårstår meg) Det gjør at bh kan dras ned i ovenfra. Kanskje noe slikt kan være en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...