Gå til innhold

November: BIM TREFF OSLO 28.august


Angelas_Baby

Anbefalte innlegg

Det blir Bim treff mandag den 28 august klokken 17:30 på Peppes Pizza neders i Karl Johan.

Vi har jo møttes noen ganger før på Egon ,og håper det kommer enda flere denne gangen!!!

Send mail til [email protected] om dere kommer, slik at vi kan bestille bord til alle som kommer :)

 

For November og Desember og alle andre som vil :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Treffet er for0vrig flyttet til 31 august, for de som vil komme :) Samme sted og tid da :) !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til lå bli med i en BiM-gjeng. Ble kjent med mange sist jeg gikk gravid, men føler denne gangen at jeg ikke vet hvem noen av dere er. (Har kanskje vært litt slapp på forumet her også, så jeg kan vel kanskje skylde meg selv.)

 

Hvem er dere som står på lista nå? Hvor gamle? Førstegangs? Fødeplass? Hvor omtrent bor dere osv? Hadde vært kjekt å vite litt om dere før man nervøs tropper opp på Peppes...

 

Selv er jeg 33 år og har termin 6. november på Rikshospitalet. Har en sønn på snart 6 fra før, gift, hund, stasjonsvogn (hehe, en skikkelig A4-familie snart) og bor mellom Smestad og Skøyen.

 

(Skrev dette innlegget under BiM-treff også, men det er kanskje flere novemberklubbjenter som leser det som ligger her. Meld dere på folkens, sånn at det ikke bare blir en gjeng med folk som har truffet hverandre før på treffet... + nervøse meg *svelg*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har ikke vært så aktiv inne på forumet, eller - jeg har lest mye men ikke skrevet så mye :) Hadde vært hyggelig og møtt en BiM gjeng, men må henge meg på pilt her, morsomt om man visste litt om hverandre først også. Men tror jeg skal melde meg på uansett...:)

 

Er 26 år gammel, har termin med barn nr.1 10.november på Rikshospitalet. Er opprinnelig fra Narvik men bor nå på Oppsal. Svangerskapet går egentlig veldig bra, med få plager.

 

Ha en fin fin dag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...