Gå til innhold

Morn jenter ! Hvordan er formen i dag ???

Anbefalte innlegg

Jeg er bare såååå overlykkelig fordi kvalmen ikke har satt meg ut av funksjon enda...!!!! Har overskudd, er i godt humør - og sånn var det ikke med de to andre, nei!!!!

Første gangen var jeg innlagt ei uke ( i uke 11) med intravenøst pga oppkast og diare.....

Så jeg tar imot hver dag med stoor takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5812148-morn-jenter-hvordan-er-formen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også er utrolig glad for at jeg har sluppet unna mesteparten av kvalmen ja. Er litt småkvalm selvsagt, men ikke noe å klage over. Mangler energi, men det gjorde jeg også før jeg ble gravdi forsåvidt.

Kan nok komme av varmen også tenker jeg.

Siden det er mitt første svangerskap har jeg ikke så my erfaring med hvordan det er å være gravid, men skjønner at jeg her heldig så langt ihvertfall..=0)

Ja, et svangerskap kan inneholde masse utfordringer på alle plan..hehe....

Mest overrasket over humørsvingningene og hvor sinnsyk sjalu jeg ble...hehe... er aldri det ellers.

Mannen syns nesten det var litt stas med all den eiertrangen min en stund han...før han gikk lei :-)

Men det gikk over igjen da !!!

Sist jeg var gravid gikk jeg høygravid på sommeren og ble knallbrun... syns jeg ble lettere brun nå og... kan det være tilfelle tro??+

Jaja, noe bra er det da...kvisene er ikke medberegnet :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...