Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Angående akupunktur.... Hun heter bente rød og holder til på mysen. Jeg fikk sånne homopatmedisiner også, så første gangen betalte jeg 1200. Da var jeg der i 1,5 time. Hun målte balansen i kroppen og sa at jeg var veldig nedslitt liksom. Dråpene skal få balanse i hormonene+ akupunkturen som skal gi energi til livmoren. Hun mente dråpene var like viktig. Nå går jeg 1 g pr uke, 250 kr.

Jeg har jo også gått på pergo og vurderte å ta noen runder til, men hun ville jeg skulle vente så dette her får virke for seg selv.

En veldig hyggelig dame som jeg tror er flink. Det er jo litt vanskelig å tro på det, for det er litt "ute" liksom, men jeg merker at det har skjedd noe. Sover feks.som en stein, jeg som har hatt søvnproblemer i årevis.

Jeg gir det en sjanse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5812076-lille-my-63/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei novembernatt,

dette høres veldig bra synes jeg. Selv har jeg brukt homeopatmedisin i over 13 år. Sammen med skolemedisin. Har veldig tro på det.

Akupunktur tror jeg også veldig på, som i alle bransjer er det gode og dårlige akupuntører og homeopater. Derfor spør jeg hva du synes. Har brukt samme homeopat i alle år.

Men akupunktur gikk jeg på første gang fra august - desember i fjor. Kuttet ut til jul. Startet med pergo i november/desember i fjor uten å fortelle aku.dama det. Tenkte kanskje hun ikke ville synes noe om det. Tror nok hun var flink nok, men syntes det ble dyrt med 1200,- i måneden til dette. Så ble jeg jo gravid da i april, og hva skyldtes det? Var det pergoen eller akupunkturen eller begge deler. Ikke vet jeg.

Derfor luren jeg nå på hva jeg skal gjøre. Kunne tenke meg å prøve denne dama i Mysen, hun høres bra ut. Og var det ikke så alt dingeling også brukte henne.

Du får ha fortsatt lykke til med prosjektet og fortell underveis.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5812076-lille-my-63/#findComment-5812499
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...