Gå til innhold

Vil ha vin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer om rødvin om natten, sikler etter det om dagen.(overdriver litt da!!) Huff for en pica, jeg har fått... noe jeg IKKE kan kose meg med. Prøvde en alkoholfri forrige helg, men den var ÆSJ, ÆSJ!!! Noen som har gode alkoholfrie viner å anbefale??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer om en røyk........... :-(

Gjerne sammen med en strawberry daqurai..............

Skrevet

Ååååååååå det er digg, det!!!! ikke lenge til vi kan nyte det med god samvittighet!

Skrevet

Å sikle sikle Lucia !!

Jeg har forsset ned to kurver med deilige jordbær - de skal bli til strawberry-drink når jeg har født !!

Ellers fyser jeg skikkelig på blåmuggost og store mengder kald chablis og selvsagt sigg !!

Skrevet

Tror at det er slik med oss at vi har lyst på det vi ikke kan få. Akkurat slik som når vi er barn. Vil absolutt gjøre det vi ikke får lov til. Jeg har lyst på øl. (nei-ikke alkhohofri selvfølgelig, men ekte Dahls) Og selvfølgelig en røyk til. (selv om jeg ikke røyker til vanlig) Blir irritert på meg selv noen ganger.

"Mor sa at vi ikke skulle putte erter oppi nesen før hun dro.

Dette hadde vi ikke tenkt på før, så det gjorde vi"

Synes dette er så beskrivende på de følelsene vi har både som barn og voksne. Kjempesøtt..

Skrevet

Søtt og beskrivende, ja!! Søstern min puttet til stadighet fluortabletter opp i nesen, hun!!! hihihihi

Skrevet

hehe... det gjorde lillesøstra mi når vi var små... hun pakka ei ert så langt i nesen t mamma og pappa måtte dra med henne på legevakta... og det var sent på kvelden...

gjett om hun fikk høre det i konfirmasjons talen sin fra meg... hehe...

hu sa oxo til legen "æ skal aldri jør d igjæn.... æ låva"... hehe... blitt en del mobbings på henne for det... til hennes forsvar hun var 2 el 3år... og jeg slemme storesøster utfordret henne... hehe... vi bare ler av det nå da...

har foresten hatt så lyst på røyk de siste deagene at jeg ikke har turtttt å dra på besøk til noen som røyker... hehe... merkelig...

Skrevet

Jeg blir drit sur av at jeg har lyst på røyk! Heldigvis får vi besøk i kveld av noen som røyker i kveld så da skal jeg sitte i røyklukta ute. Det skal merkelig nok bli litt godt

Skrevet

Jeg og en gravid venninde var faktisk på Akerbrygge her om dagen og bestilte oss strawberry daquari uten alkohol! den gjorde nesten samme nytten;) Men røyken får vi vel bare klare oss uten... i noen mnd til.. :(

Skrevet

Hehe. Jeg utfordret min 2 år yngre søster til å kaste hardplastdokker inne. Jeg var 5, hun 3. Hun mistet kontroll på det ene kastet og dokka endte midt i mor's dyre københavner-vase:) Vi har fått høre den historien flere ganger. Det festligste er likevel at mor i etterkant har innrømmet at hun syntes vasen var skamstygg, og når den knuste så visste hun ikke helt om hun hadde hjerte til å kjefte på oss når hun egentlig ville takke oss:)

Skrevet

Ja, strawberry daqurai er kjempe godt uten alkohol også! Her i Norge smaker det jo egentlig likt for det er jo så lite alkohol du får! Lagde meg det hjemme i sommer en gang og det var godt det!

Men det er vel følelsen av noe som mangler kanskje?!?! :-)

Skrevet

Jeg måtte drikke rødvin engang iblant.. for å få opp blodprosenten.. både jordmor og lege så det.... så det er ikke farlig med å ta et glass engang iblant

klem

Skrevet

Hei Popkind!

Det er ikke skadelig å ta seg et lite glass vin en sjelden gang om du er gravid:)

Skrevet

Har pleid å drikke Ariel alkoholfri rødvin. Den gjør nytten syntes jeg og det er godt å nyte et glass vin med god samvittighet.. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...