Gå til innhold

er det en annen anomym her inne som også er et lite forumtroll?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er også anonym hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg er forumtroll. Men jeg syns ikke noe om unge prøvere. De er rett og slett et hån for kvinnene her inne som strever med å få barn, mens de tror at det å sette barn til verden ALTFOR tidlig gjør de mere skikket.

Skrevet

Hvilken kvinner er det du snakker om? Vist det er de på 35++++ så synest jeg ikke så veldig synd på dem. De burde ha prioritert barn litt før i livet vist de ønsker det så sterkt, de har tross alt en biologisk klokke... har hørt at man er mest fruktbar mellom 20-25...

Men nå er ikke jeg for at barn planlegger barn heller da, men man trenger ikke være direkte frekk og stygg i språket fordet...det fører ingen vei!

Skrevet

det var jo ingen som var frekk og stygg i språket nå... men det finnes prøvere mellom 20 og 25 som ikke får til å få barn... som gjerne har prøvd et par år... og det er ikke alle som har hatt livet sitt på stell før de blei 35++++++....

må bare spørre om du mener at alle som er i 30 åra ikke har noen rett til å bli gravide siden de ikke prøvde når de var mellom 20 og 25????????????????????????

Skrevet

Alle prøvere har da rett til å bli gravide. Men å si at unge prøvere er et hån mot eldre, eller at eldre prøvere er et hån mot yngre blir for dumt. Ingen er da hån mot noen!!

Skrevet

jeg håper ikke det er meg du sikter til....?

da har du i så fall missforstått hva jeg ville si...

Skrevet

Siktet vel egentlig til deg med dette at alle prøvere har da rett til å bli gravide, selvom de ventet til de var 35, siden du spurte om dette.

Men det at ingen er til hån mot noen var nok rettet til den andre anonyme som snakker om hån.

Skrevet

men nå var det jo uansett ettie du spurte da. obs.

Skrevet

Nei det var ingen som var stygg i språket nå, jeg siktet til tidligere innlegg.

Nei jeg mener ikke at alle som er i 30 åra +++ ikke har noen rett til å bli gravid. De har nok gode forutsetninger til å oppdra et barn.

Men når kvinner som nermer seg 40årene plutselig for for seg at de vil ha barn og sliter med det, ja så er det trist, men det kan da ikke være helt uventet for dem at det ikke er så lett heller da? Og jeg håper at det ikke er slike kvinner som herjer her inne nå om dagen som anonyme forumtroll, blinde av sjalusi.

Skrevet

Alltid synd når noen ikke kan få barn. Men jeg synes det er like ille når de over førti får barn som når de under atten får barn!

Skrevet

oki... beklager... missforstod sikkert hva du sa... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...