Gå til innhold

Prins til meg!! =) ( mest sannsynlig i allefall)

Anbefalte innlegg

var på ultralyd i går, og det var det en liten krabat som hadde veeldig lyst til å vise seg fram! =) Er 14+6. og man så tydelig at det var en gutt! Legen burde ikke si noe engang, men hun bekreftet det jeg sa at det er nok en gutt ja. Så nå blir det en liten prins til oss i januar!! Sååå gøy!! =)

Så utrolig godt å se at alt var ok med den lille. Legen så at det var fire hjertekammer, to armer og to bein. ( Viktig for en liten gutt som skal bli trosviks nye fotballstjerne.. hehe.. ) =) Så nå føler jeg meg litt roligere og tryggere på at det her SKAL GÅ BRA!!! =)

Men er jo utrolig mange gutter nå da!! Helt sinnsykt. Av vennene våre som har fått barn nylig, eller skal ha er det 4 gutter, og det siste paret vil ikke vite hva det blir. Og på jobben der vi har hatt SKIKKELIG babybooom, fikk 5 av 7 gutter. Ble tante til en gutt for noen mnd siden! Lurer på hvordan det går videre hvis det ikke kommer noen jenter snart! hehe =)

Fortsetter under...

Gratulerer;

Kjenner igjen følelsen med hvor godt det er å se den lille der inni magen..

Vi fikk også beskjed om gutt på siste UL, men litt skeptisk jeg da... var bare 11+6 og visste ikke at legene så det så tidlig...

Men.. han virket sikker i sin sak...

Min første - så det spiller egentlig ikke noen stor rolle; men det er jo litt kjekt å vite da, har jo begynt å kikke litt på utstyr og sånt :o)

Gratulerer!!

Og så min lege som ikke ville si noe om kjønn når jeg var 16+6 uker på vei...? Han syntest det var altfor tidlig å uttale seg om, selv om han hadde en anelse... Hva skal det bety tro...? Kanskje det er en liten jente der inne....mmmm,- vanskligere å si noe sikkert da har jeg skjønt. Men dette får vi forhåpentligvis svar på om to uker på 3D ul! Gleder meg!!

Annonse

Fikk beskjed om at jeg venter gutt i uke 14 og han virket også sikker. Han har tippet riktig på mine to andre. MEN det er ei jente. Jeg hadde jo bestilt så masse gutteklær jeg da. Gøy med jente da jeg har to gutter fra før. 4 forskjellige leger har nå sagt at det 100% sikkert er en jente. Også han som sa gutt har sett det en gang til i uke 25 og bekreftet jente. Han sa da at det var lett å ta feil da de på den tiden i uke 14 har veldig likt utseende på kjønnsorganet både gutter og jenter. Lykke til:) Gøy å se at det ser bra ut med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...