Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Dere som har termin i aug/sep hva har dere tenkt å legge babyen på i vogna?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Hei, jeg har termin 17. september.. Jeg har simokombivogn, så i baggen har jeg madrass og laken. Kanksje et helseteppe rundt henne og evt dyne. Kommer ann på hvor kaldt det er
Pusn Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Har også termin 17 September. Itillegg til det som er i vogna fra før så tror jeg nok voksiposen blir tatt i bruk med en gang! De er jo så små og følsomme med en gang de er født...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Jeg har også Simo kombi. Mente du å ha en madrass oppå den tynne som følger med vognen? Jeg er helt blank..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Bare husk at de er følsomme over å bli for varme også. Tror flere gjør den feilen at de tar for mye på ungene enn for lite. De kan jo ikke regulere varme.
Tredje nurk underveis Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Jeg har tenkt å legge babyen på lammeskinn både i vogna og i kurven. Lammeskinnet er temperaturregulerende, slik at det kan brukes når det er både kaldt og varmt. Så tar jeg dyne og ev. teppe over, avhengig av temperaturen.
mamma til en skatt Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Har tenkt akkurat det samme som -glad og spent-
Lilje74 Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Det har vi også tenkt :-) Regner med at lammeskinnet blir en investering jeg blir fornøyd med :-)
Nattos Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Jeg har simo kombi vogn jeg også. Har en plan om å bruke lammeskinn. Men under det så skal jeg klippe til et ullpledd som jeg legger under madrassen og litt opp på sidene, laken på madrassen og lammeskinn oppå der igjen. Grunnen til ullpleddet er at så mange ofte glemmer at det kommer kulde krypende under vogna også og den kan legge seg som et kuldelag i baggen, man pakker på barna fra toppen, men glemmer bunnen! Så det blir rett og slett et ekstra isolasjonslag:-) Tar ingen sjanser med nurket! Min keiser kommer 4. september:-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 Vognas madrass underst, også lammeskinn oppå der igjen. ett og slett så enkelt som det. Brukte akkurat det samme til Elias som ble født i januar - men da brukte jeg dunpose i tillegg.
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 4. august 2006 #11 Skrevet 4. august 2006 Hva med såkalt tisselaken tilfelle bleia lekker?? Er så blank på slikt. Tenker jo at slike materialer ikke puster så veldig, men kan jo klippe et og ha det akkurat under den lille stumpen? Hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå